لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

7 درخواست مهم والدین از اپل

7 درخواست مهم والدین از اپل

 انتشار نامه سرگشاده دو سرمایه دار بزرگ شرکت اپل باعث شده تا مسئله اعتیاد نوجوانان به ابزارهای الکترونیکی نظیر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها بیش از همیشه مورد توجه قرار بگیرند.

در این میان بسیاری از والدین با روش‌ها و ترفندهای مختلف دسترسی فرزندانشان به دستگاه‌های هوشمند را محدود می‌کنند. با این حال بسیاری از افراد بر این باور هستند که اپل به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده تلفن‌های هوشمند، وظیفه دارد تا ابزارهایی ویژه برای اعمال محدودیت‌ها توسط والدین را توسعه دهد.

در مطلبی که وب سایت INC به تازگی منتشر کرده، 7 درخواست مهم والدین از اپل و دیگر سازندگان تلفن‌های هوشمند ارائه شده است. این درخواست‌ها توسط سازمان آکادمی سلامت کودکان در آمریکا تهیه شده است که می‌تواند به والدین اجازه کنترل بیشتر روی محتوای در حال استفاده توسط کودکان را بدهد. البته نباید فراموش کنید که شاید برخی از این محدودیت‌ها، تا حدودی عجیب و غیرمعمول به نظر برسند.

1.محدودیت زمانی در کارکرد کلی دستگاه

آیفون‌ها باید مجهز به ابزاری خاص برای والدین شوند تا آن‌ها بتوانند میزان زمان صرف شده برای استفاده از تلفن هوشمند توسط کودکانشان را کنترل کنند. برخی بر این باور هستند که کودکان 2 تا 5 سال نباید بیش از یک ساعت در روز را صرف کار با تلفن‌های هوشمند کنند.

2.محدودیت زمانی برای اپلیکیشن‌ها

همه اپلیکیشن‌ها کاربرد و اثرات یکسان ندارند. والدین باید بتوانند زمان صرف شده از هر اپلیکیشن را تعیین کنند. علاوه بر این، کودکان و نوجوانان نباید به برخی از اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند.

3.محدودیت تبلیغات

اپلیکیشن‌ها نباید به کودکان تبلیغات نشان دهند. کودکان مانند بزرگ‌سالان نیستند و نباید هدف تبلیغات مختلف قرار بگیرند. اپل باید تمهیداتی ویژه برای حذف اپلیکیشن‌هایی که برای کودکان توسعه داده شده‌اند و اقدام به پخش تبلیغات می‌کنند در نظر بگیرد.

4.محدودیت ساعت دسترسی

والدین باید امکان محدود کردن استفاده از تلفن هوشمند در برخی از ساعات شبانه روز را داشته باشند. این مسئله باعث می‌شود تا استفاده از این دستگاه‌ها به درس خواندن فرزندان لطمه نزند.

5.محدودیت در اپلیکیشن‌ها و محتوا

تمامی محتوای ارائه شده در اینترنت و اپ استور، مناسب کودکان نیستند. به همین دلیل والدین باید بتوانند دسترسی کودکان به محتوای مختلف را کنترل کنند.

6.نظارت بیشتر

قابلیت‌هایی نظیر Mirror کردن تصویر و ارسال نوتیفیکیشن به والدین در حین استفاده کودکان از تلفن‌های هوشمند شاید یکی از موارد کارآمد و ضروری باشد.

7.شمارش معکوس

اگر کودکان از لحاظ زمانی برای استفاده از تلفن‌های هوشمند محدود می‌شوند، باید زمان استفاده به آن‌ها نشان داده شود. به همین دلیل توصیه می‌شود تا شمارش‌های معکوس در حین استفاده از دستگاه و اپلیکیشن به کودکان نشان داده شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420