لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تسهیلات ویژه کارت اعتباری ویزا برای کاربران Apple Pay

تسهیلات ویژه کارت اعتباری ویزا برای کاربران Apple Pay

 شرکت ارائه دهنده کارت‌های اعتباری ویزا به‌تازگی از تصمیم خود مبنی بر ارائه خدمات بهتر به کاربران Apple Pay پرده برداشته است.

بر همین اساس، کارت‌های نقدی و اعتباری ویزا از ماه آوریل 2018 به بعد در سرویس پرداخت شرکت اپل با عنوان Apple Pay پشتیبانی خواهند شد و دارندگان این کارت‌ها می‌توانند در حین خرید از تلفن هوشمند آیفون برای احراز هویت استفاده کنند.

تا پیش از این، مشتریان کارت‌های اعتباری باید در حین خرید با استفاده از این کارت‌ها، هویت خود را از طریق روش‌های مختلف نظیر امضاهای فیزیکی و دیجیتالی احراز می‌کردند. علاوه بر این، صندوق دارهای فعال در فروشگاه‌های مختلف نیز وظیفه داشتند تا امضا خریداران را با امضای ذخیره شده در پایگاه داده شرکت‌های ارائه دهنده کارت‌های اعتباری تطبیق بدهند.

در حقیقت این روش به منظور تضمین امنیت خریداران و دارندگان کارت‌های اعتباری انجام می‌شد. اما حالا به لطف ارائه سیستم‌های احراز هویت بیومتریک نظیر تاچ آیدی و فیس آیدی در تلفن‌های هوشمند آیفون، این روند آسان‌تر شده است. کاربران با استفاده از سرویس پرداخت شرکت اپل یا همان Apple Pay از این پس می‌توانند از سیستم‌های مدرن برای تائید هویت خود به صندوق دار استفاده کرده و با کارت‌های اعتباری ویزا پرداخت‌های مختلف را انجام دهند.

این سرویس در حال حاضر تنها در آمریکا ارائه شده است. با این حال اپل تصمیم دارد تا با گسترش همکاری خود با شرکت‌های ارائه دهنده کارت‌های اعتباری، نظیر ویزا و مستر کارت، پشتیبانی از سرویس Apple Pay را در کشورهای دیگر جهان نیز گسترش دهد. بر همین اساس، قرار است در آینده‌ای نزدیک خریدهای زیر 100 دلار در کانادا نیز به این سیستم مجهز شوند.

اپل مدت زیادی است که با برگزاری جشنواره‌های مختلف، سعی در جلب توجه فروشندگان و خریداران به استفاده از سرویس Apple Pay کرده است. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ها رایزنی‌های زیادی را با بانک‌های کشورهای مختلف کرده‌اند تا این سرویس را در نقاط مختلف جهان گسترش دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420