لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: حذف Apple Music از اپلیکیشن موسیقی اپل

آموزش: حذف Apple Music از اپلیکیشن موسیقی اپل

 Apple Music یکی از بهترین سرویس‌های پخش موسیقی است که به طور پیش فرض روی آیفون‌ها ارائه شده است. البته این سرویس در صورتی کارآمد است که شما از طریق گیفت کارت اقدام به خرید اشتراک آن کرده باشید و در غیر این صورت، شاید این سرویس آن‌چنان کارآمد نباشد.

این سرویس در حقیقت مشابه اسپاتیفای است و به آرشیوی بزرگ از موسیقی دسترسی دارد که می‌تواند به صورت قانونی موسیقی‌ها را دانلود کرده و به شما امکان این را دهد که هر موقع تصمیم داشتید به آن‌ها گوش دهید.

همین مسئله باعث می‌شود تا در صورت نخریدن اشتراک، وجود سرویس Apple Music در اپلیکیشن Music کمی آزار دهنده باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا اگر تصمیم به خرید اشتراک سرویس موسیقی اپل ندارید، آن را از پخش کننده موسیقی خود حذف کنید.

اگر اشتراک Apple Music را تهیه نکرده‌اید، به طور مداوم پیشنهادهای مختلف برای شما نشان داده خواهد شد. علاوه بر این، روند راه اندازی اپلیکیشن پخش موسیقی کندتر می‌شود و مصرف اینترنت نیز تا حدودی بالا می‌رود.

حذف Apple Music

حذف Apple Music باعث می‌شود تا اپلیکیشن Music تنها قادر به پخش موسیقی‌های ذخیره شده در دستگاه شما باشد و تنها به مواردی که شما از طریق اتصال آیفون به کامپیوتر با استفاده از کابل و نسخه دسکتاپ آیتونز بارگذاری کرده‌اید، قابل پخش باشد.

برای این کار کافی است به تنظیمات و زیر شاخه Settings > Music بروید و گزینه Show Apple Music را بزنید.

 این کار باعث می‌شود تا نوارهای For You و Browse حذف شده و نوار Connect جای آن را بگیرد. علاوه بر این، دیگر پیشنهادهای ویژه و تبلیغات در حین پخش موسیقی، مزاحم شما نخواهد شد.

همچنین، اگر تصمیم به خرید اشتراک Apple Music را داشتید، می‌توانید دوباره به تنظیمات رفته و آن را فعال کنید و با خرید گیفت کارت و ارائه کد آن، اشتراک‌های ماهانه یا سالانه این سرویس را دریافت کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420