لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به درخواست سهام داران به منظور جلوگیری از اعتیاد نوجوانان پاسخ داد

اپل به درخواست سهام داران به منظور جلوگیری از اعتیاد نوجوانان پاسخ داد

 هفته گذشته دو سهام دار بزرگ شرکت اپل از این شرکت درخواست کردند تا به فکر ساخت ابزارهایی کارآمد به منظور جلوگیری از اعتیاد نوجوانان به استفاده از تلفن‌های هوشمند باشد.

JANA Partners و سازمان معلمان بازنشسته ایالت کالیفرنیا که در حال حاضر نزدیک به 2 میلیارد دلار از سهام اپل را در اختیار دارند، طی نامه‌ای سرگشاده از این شرکت درخواست کردند تا به دنبال ساخت ابزارهایی هوشمند برای محدود کردن و کنترل نوجوانان از تلفن‌های هوشمند به دست والدین باشد.

اما حالا شرکت اپل به این نامه سرگشاده واکنش نشان داده است. اپل اعلام کرده که این شرکت از سال 2008، یعنی یک سال پس از عرضه اولین نسخه تلفن هوشمند آیفون، به دنبال ساخت ابزارهای کنترلی توسط والدین بوده است. با این حال اپل در ادامه نامه اعتراف کرده که سرویس کنترل نوجوانان توسط والدین، با پیش رفته شدن تلفن‌های هوشمند، دستخوش تغییر زیادی نشده است و همچنان نیاز به تغییرات زیادی دارد.

از طرفی اپل اعلام کرده که همواره به دنبال ساخت ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری گوناگون برای بهبود فرایند تحصیل و سرگرمی نوجوانان بوده است. اپل در نهایت اعلام کرده که به زودی از ابزارهایی جدید برای محافظت از کودکان و نوجوانان در برابر فضای آنلاین رونمایی خواهد کرد.

گفتنی است، سهام داران یاد شده؛ همچنین تصمیم دارند تا درخواستی مشابه را به مدیران شبکه اجتماعی فیس‌بوک ارائه دهند. این سهام داران اعلام کرده‌اند که نگران روند عضویت و کاربری کودکان و نوجوانان در شبکه اجتماعی فیس‌بوک هستند. علاوه بر این، بسیاری از افراد هنوز در مورد ادعای اخیر مدیران فیس‌بوک در نقش مثبت این شبکه اجتماعی در کاهش میزان افسردگی جامعه و کاربران، متقاعد نشده‌اند.

بسیاری از سازمان‌های غیردولتی آمریکا، تصمیم دارند تا اقدام‌هایی مشابه را در برابر محافظت از کودکان در فضای اینترنت را پیش بگیرند. تا آسیب‌های ناشی از استفاده نادرست از اینترنت، متوجه کاربران کم سن و سال نشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420