لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیام رسان تلگرام رفع فیلتر شد

پیام رسان تلگرام رفع فیلتر شد

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام که از حدود دو هفته پیش از دسترسی کاربران ایرانی خارج شده بود، روز گذشته رفع فیلتر شده است.

بر همین اساس برخی از کاربران از شب گذشته، بیست و سوم دی ماه 1396 گزارش‌هایی مبنی بر رفع فیلتر این پیام رسان را منتشر کرده بود و کاربران ایرانی، از این پس، برای بار دیگر می‌توانند از تلگرام استفاده کنند.

در حال حاضر، تمامی کاربران ایرانی از طریق تمامی سرویس‌های اینترنت همراه و خانگی، قادر به استفاده از این پیام رسان و شبکه اجتماعی هستند. در عین حال، باید اشاره کرد که همچنان امکان برقراری تماس صوتی تلگرام در ایران مسدود است و کاربران امکان استفاده مستقیم از آن را ندارند.

بر اساس آمارها، بیش از 80 درصد کاربران اینترنت که در ایران زندگی می‌کنند از این پیام رسان استفاده می‌کنند. علاوه بر این، اطلاعات منتشر شده از توسعه دهنده این اپلیکیشن نشان می‌دهد که 40 درصد کاربران تلگرام را کاربران ایرانی تشکیل می‌دهند. به طور کل تلگرام بیش از 180 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و در لیست پیام رسان‌ها پر کاربرد و پر استفاده، مقام هفتم را کسب کرده است.

این مسئله باعث شده تا تلگرام به عنوان ابزاری ضروری برای کاربران ایرانی تبدیل شود. به طور کل، بیش از 60 درصد ایرانیان عضو این پیام رسان و شبکه اجتماعی هستند.

دسترسی آسان و روند سریع راه اندازی باعث شده تا تعداد کاربران تلگرام افزایش یابد. همین مسئله نیز باعث شده تا بسیاری از کسب و کارهای تبلیغاتی و غیر،ه براساس این پیام رسان فعالیت کنند. علاوه بر این بسیاری از کاربران از آن به عنوان جایگزینی مناسب برای شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. همچنین تلگرام به دلیل استفاده از فضای ذخیره سازی ابری، به عنوان جایگزینی مناسب برای برخی از سرویس‌ها نظیر دراپ باکس و گوگل درایو مورد استفاده قرار می‌گیرد که روند دسترسی به آن از تمامی پلتفرم‌ها آزاد است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420