لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویری منتسب به آیپد 5 به بیرون درز کرد !

تصاویری منتسب به آیپد 5 به بیرون درز کرد !

 شایعات مربوط به نسل بعدی آیپد اپل بسیار در حال گسترش است. از جمله شایعات اخیر می توان به مواردی چون طراحی مشابه آیپد مینی، ضخامت کمتر و پردازنده A7 اشاره کرد. در حال حاضر یک سایت روسی عکس های منحصر به فرد و البته مشکوک از نسخه جدید آیپد (آیپد 5) منتشر کرده است و ادعا می کند این تصاویر منتسب به آیپد جدید اپل است. بدنه باریک و دوربین 8 مگاپیکسلی و قابلیت ردیابی چشم از جمله امکاناتی می باشد که این وب سایت روسی بیان کرده است. با توجه به تصاویر انتشاری از این وب سایت روسی عکس ها کاملا واضح و طببیعی به نظر می رسد اما در صحت آن شبهاتی وجود دارد.

این وب سایت در ادامه گفته های خود می گوید :

آیپد نسل بعدی اپل دارای صفحه نمایش رتینا 9.7 اینچی می باشد ولی همان طور که قبلا ذکر کردیم طراحی آن مشابه آیپد مینی و وزن آن کمتر از آیپد قبلی است که حملی آسان را برای کاربر به ارمغان می آورد.

با توجه به تصاویر منتشر شده، بلندگو های آیپد نسل بعدی همانند دیگر نسل ها در انتهای بدنه قرار گرفته است، همچنین به جای یک دوربین این بار از دو دوربین در جلو دستگاه (عکس بالا) استفاده شده است که گفته می شود قادر به ردیابی چشم انسان یا برای انجام Facetime 3D مورد استفاده قرار می گیرد.

رونمایی در تابستان امسال

 

سایت روسی به انتشار همین مقدار از امکانات آیپد نسل بعد اپل اکتفا کرد و در مورد دیگر مشخصات سخت افزاری آن چیزی بیان نکرد. اما با توجه به گزارش رسانه های کره جنوبی و همچنین اپل، از سال 2014، پردازنده های چهار هسته ای A7 اپل برای استفاده در آیپد های نسل بعدی و همچنین آیفون به طور کامل به عهده ی کمپانی TSMCدر خواهد آمد. نسخه بعدی آیفون اپل (iPhone 5S) انتظار می رود در ماه جولای، عرضه شود. همچنین بر اساس خبری که از تامین کنندگان قطعات در تایوان بدست آمده، عضو جدید خانواده آیپد اپل در ماه های جولای یا آگوست تولید خواهد شد. در صورتی که این استدلال ها درست باشد باید در سال جاری منتظر آیفون و آیپد جدید اپل باشیم.

source :  appleinsider

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420