لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه نخستین شارژر Qi بی‌سیم مبتنی بر Lightning

عرضه نخستین شارژر Qi بی‌سیم مبتنی بر Lightning

براساس گزارش9to5Mac، کمپانی LXORY در واقع یک شرکت بزرگ در امر کسب و کار شارژر‌های وایرلس محسوب نمی‌شود، اما با این‌حال توانسته‌ با مدیریت دقیق، اولین شرکتی باشد که شارژر بی‌سیم با ورودی کابل Apple Lightnng را عرضه کند.

تقریبا همه دستگاه‌های موجود در بازار از MicroUSB، USB-C یا پورتی اختصاصی برای انتقال جریان برق از آداپتور دیواری به پد شارژر بهره می‌برند. اما پد جدید شرکت LXORY که با نام رسمی LXORY Dual Wireless Charfing Pad معرفی شده است، همان پورت ورودی انحصاری دستگاه‌های اپل را ارائه می‌دهد.

این بدین معنی است که چنانچه بخواهید بین گزینه‌های شارژ سیم‌دار یا بی‌سیم آیفون خود سوییچ کنید، نیازی به تغییر کابل نخواهید داشت.

نه تنها پد جدید ارائه شده توسط کمپانی LXORY برای نخستین بار دارای پورت Lightning است، بلکه با عرضه درگاه‌های MicroUSB و USB-C، قدمی فراتر نسبت به رقیبان خود در بازار برداشته است.

بنابراین فارغ از هرگونه نگرانی در مورد کابلی که به همراه دارید، می‌توانید LXORY pad خود را وصل نموده و به کارتان ادامه دهید.

پد مورد نظر می‌تواند همچنین تا دو دستگاه سازگار با استاندارد Qi را به طور همزمان شارژ نماید و همچنین با برخورداری از پورت USB Type-A، می‌تواند یک دستگاه دیگر را نیز، از طریق کابل شارژ کند.

البته از چند مشکل کوچک در مورد این محصول نمی‌توان گذشت. اول از همه، چون محصول مورد نظر بدون آداپتور دیواری عرضه می شود، میبایست خودتان در صورت نیاز، یکی از آنرا تهیه نمایید. مسئله دوم این است که، پد شارژر LXORY فقط از 5W توان خروجی در هر پد پشتیبانی می‌نماید، بنابراین شما قادر به استفاده از مزیت شارژ سریع بی‌سیم دستگاه‌های اپل یا سامسونگ خود نخواهید بود. این بدین خاطر است که استفاده از آن نیازمند 7.5W و 9W توان خروجی است.

و در آخر، با اینکه محصول شرکت LXORY از ورودی لایتنینگ پشتیبانی می‌کند، اما در لیست محصولات دارای تاییدیه MFi program و Lightning اپل قرار نگرفته است که در بیشتر مواقع، نشانه ناپایداری و کیفیت پایین محصول است.

با این وجود، می‌توان با در نظر گرفتن توانایی شارژ همزمان دو دستگاه، پشتیبانی از تمامی پورت‌های موجود و قیمت بی‌نظیر 29 دلاری‌ این محصول، LXORY pad را یک اکسسوری با ارزش خرید بالا محسوب کرد.

چنانچه سرعت پایین فرایند شارژ دستگاه و مشکلات احتمالی نبود تاییدیه شرکت اپل برای شما مهم نیست، این محصول می‌تواند برای‌تان بسیار سودمند واقع شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420