لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهار تن از پردرآمدترین مدیران شرکت اپل

چهار تن از  پردرآمدترین مدیران شرکت اپل

 

طبق بررسی های انجام گرفته توسط داده های بورس و اوراق بهادار در سال 2012 ، Bloomberg آماری را در رابطه با مدیران برتر جهان در روز دوشنبه منتشر کرده است. طبق این امار Bob Mansfield , Bruce Sewell , Jeff Williams و Pل eter Oppenheimer از پر درآمدترین مدیران آمریکا در سال ۲۰۱۲ به حساب می آیند. نکته قابل به ذکر این است که بخش اعظم این درامد ها از طریق اوراق بورس تامین می شود نه از حقوق پایه آن ها.

مدیران شرکت اپل

Mansfield با درامد بالغ بر 85.5 میلیون دلار در طول سال 2012 توانسته در سکوی نخست این لیست قرار گیرد. منسفیلد (52 ساله) در سال 1999 به اپل پیوست و در حال حاضر او معاون ارشد بخش فن آوری و تکنولوژی در شرکت اپل است. همچنین وی در ماه ژوئن اعلام کرد که قصد بازنشسته شدن را دارد اما به مرور زمان متقاعد شد تا در شرکت اپل باقی بماند و به فعالیت خود ادامه دهد.

پس از Mansfield ، آقای Sewell توانسته با درامد ۶۹ میلیون دلاری خود در سال ۲۰۱۲ جز مدیران پر درآمد در آمریکا به حساب آید. او به عنوان مشاور ارشد و قائم مقام بخش امور حقوقی و دولتی شرکت اپل در حال فعالیت می باشد.

Williams که به عنوان قائم مقام ارشد بخش عملیاتی اپل در حال فعالیت است توانسته با درآمد ۶۸.۷ میلیون دلار خود در سال 2012 درست بعد از آقای Sewell قرار بگیرد. همچنین او پس از ده سال فعالیت و تلاش مستمر توانست جایگاه حاضر خود را در شرکت اپل کسب نماید.

در نهایت آقای Oppenheimer ، مدیر بخش بازرسی مالی اپل، با درآمد سالانه ۶۸.۶ میلیون دلار خود در انتها این لیست چهار نفره از مدیران اپل قرار دارد. در مقابل ، Tim Cook مدیر عامل شرکت اپل تنها ۴.۱۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۲ درآمد داشته است، البته پس از ۳۷۸ میلیون دلاری که وی از طریق بسته سهام محدود خود در سال 2011 کسب کرده است. در عین حال هیچ یک از مدیران اپل، نمی توانند همانند مدیر عامل شرکت اوراکل، لری الیسون، در آمدی بالغ بر 96.2 میلیون دلار در سال گذشته داشته باشند.

source :  businessweek  macrumors

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373