لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل چهارمین تولید کننده کامپیوتر شخصی در جهان شد

اپل چهارمین تولید کننده کامپیوتر شخصی در جهان شد

 آمارهای جدید منتشر شده توسط موسسه‌های مالی IDC و Gartner نشان می‌دهد که شرکت اپل در سال 2017 بیش از 20 میلیون واحد کامپیوتر مک فروخته است. بر همین اساس، اپل عنوان چهارمین تولید کننده بزرگ کامپیوترهای شخصی را از آن خود کرده است.

این در حالی است که اپل در سه ماهه ابتدایی سال 2017 نزدیک به 13.9 میلیون واحد کامپیوتر مک فروخته بود با این حال در سه ماهه پایانی سال گذشته، میزان فروش کامپیوترهای شخصی این شرکت به طرز قابل توجهی افزایش یافته است.

در عین حال اپل در سال 2016 نزدیک به 18.5 میلیون کامپیوتر مک به کاربران سراسر دنیا فروخته بود و تنها یک سال پس از آن، و مشخصاً در سال 2017 نزدیک به 1.5 میلیون واحد بیشتر از این دستگاه به فروش رسانده است.

آمارها نشان می‌دهند که میزان فروش کامپیوترهای مک در سال 2017 برابر با میزان فروش این محصولات در سال 2014 و 2015 بوده است و اپل برای بار دیگر به رکورد سابق خود بازگشته است.

بر اساس آمارها، اپل پس از شرکت‌های اچ پی، لنوو و دل، به عنوان چهارمین شرکت بزرگ تولید کننده کامپیوترهای شخصی در سال 2017 شناخته می‌شود. در حقیقت اپل در سال جدید از شرکت ایسر و ایسوس پیشی گرفته است. 

 

مشکلات مختلف ایجاد شده برای کامپیوترهای ویندوزی، که بیشتر ریشه امنیتی داشته‌اند، باعث شده تا بسیاری از کاربران تصمیم به تهیه کامپیوترهای مک بگیرند. مشکلاتی نظیر شیوع باج افزارهایی نظیر واناکرای در سال جدید باعث شد تا امنیت کامپیوترهای ویندوزی تا حد قابل توجهی زیر سؤال برود. همین مسئله باعث شده تا روند توجه به دستگاه‌های مک در سال جدید بیشتر شود. علاوه بر این، عرضه دستگاه‌های قدرتمند با سیستم عامل iOS نظیر آیفون ایکس، باعث شده تا تعداد بیشتری از کاربران در سراسر دنیا تصمیم به استفاده از اکوسیستم اختصاصی شرکت اپل بگیرند. ormal 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420