لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رایزنی مدیران اپل در CES 2018 برای ساخت اپل گلس پشت درهای بسته!

رایزنی مدیران اپل در CES 2018 برای ساخت اپل گلس پشت درهای بسته!

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی ادعاهای عجیبی را در مورد فعالیت مخفیانه مدیران اپل در جریان نمایشگاه CES 2018 که در لاس وگاس برگزار شد، مطرح کرده است.

بلومبرگ ادعا کرده که مدیران اپل در جریان این نمایشگاه با چند شرکت فعال در زمینه فناوری‌های مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی رایزنی کرده‌اند و حتی بحث‌هایی در مورد تصاحب برخی از استارت‌آپ‌های این زمینه را که در نمایشگاه یاد شده حضور داشته‌اند را به میان آورده‌اند.

البته بلومبرگ اطلاعات بیشتری در مورد جزییات این بحث‌ها و همچنین اینکه کدام یک از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه واقعیت افزوده که در CES 2018 شرکت کرده‌اند، نظر اپل را به خود جلب کرده‌اند، ادعایی را مطرح نکرده است. با این حال می‌توان مطمئن بود که این شرکت، فعالیت‌هایی مخفیانه در نمایشگاه یاد شده داشته است.

پیش از این نیز بلومبرگ ادعاهایی مبتنی بر تلاش اپل برای ساخت یک عینک واقعیت افزوده را مطرح کرده بود. بر اساس این شایعات اپل تصمیم دارد در سال 2019 یا 2020 از یک عینک واقعیت افزوده با عنوان اپل گلس رونمایی کند. بلومبرگ ادعا می‌کند که این عینک، مبتنی بر سیستم عامل rOS خواهد بود.

بر اساس شایعات منتشر شده، rOS نسخه‌ای خاص از iOS است که برای هدست واقعیت افزوده اپل توسعه داده شده است و بلومبرگ در شایعات خود گفته که تیم مهندس‌های نرم افزار کوپرتینویی‌ها، از همین حالا توسعه rOS را شروع کرده‌اند و طراحی رابط کاربری آن را به پایان رسانده‌اند.

شایعات در مورد عینک واقعیت افزوده اپل در حالی مطرح می‌شود که تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی اپل در ماه سپتامبر سال 2017، طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که اپل هنوز راه‌های مناسب برای ساخت یک محصول مشابه گوگل گلس را پیدا نکرده است و تصمیم به ساخت چنین محصولی را ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373