لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

370 هزار نفر در کره جنوبی از اپل شکایت کرده‌اند

370 هزار نفر در کره جنوبی از اپل شکایت کرده‌اند

اولین پرونده قانونی علیه شرکت اپل در کشور کره جنوبی تشکیل شده است که در آن 370 هزار نفر از این کمپانی آمریکایی شکایت کرده‌اند.

کاهش سرعت آیفون‌ها در تمامی کشورهای دنیا شکایت‌های زیادی را علیه اپل به ثبت رسانده است. با این حال وضعیت در کره جنوبی برای کوپرتینویی‌ها به هیچ وجه مساعد نیست و تعداد این شکات پرونده قضایی آن بسیار زیاد شده است. آمارها نشان می‌دهند که به طور کل از هر 138 نفر که در این کشور زندگی می‌کنند، یک نفر از اپل شکایت کرده است.

پرونده این شکایت عجیب و عظیم، روز پنجشنبه در دادگاه مرکزی سئول تنظیم شده است که در آن شکات درخواست 2.2 میلیون وون، معادل 2000 دلار برای هر نفر کرده‌اند. علاوه بر این، یک شرکت حقوقی کره‌ای نیز در این شکایت دست داشته و از مردم درخواست کرده که به جمع 370 هزار نفر بپیوندند.

بر اساس قانون داخلی کره جنوبی، شرکت اپل موظف به اطلاع رسانی در مورد تمامی جنبه‌های یک آپدیت نرم افزاری بوده است که این مسئله توسط اپل نقض شده است و این شرکت با تائید کاهش سرعت پردازش آیفون‌های قدیمی دردسر بزرگی را برای خود رقم زده است.

این مسئله در کنار اینکه کره جنوبی به عنوان کشور مهم‌ترین رقیب اپل، یعنی سامسونگ شناخته می‌شود، بحرانی‌تر نیز شده است. به طور کل وضعیت اپل در کره جنوبی به هیچ وجه خوب نیست و ممکن است که این شرکت از فعالیت در کره جنوبی منع شده و دیگر توان عرضه محصولات خود را در آن نداشته باشد. این مسئله همچنین باعث می‌شود تا شرکت‌های دیگر نظیر سامسونگ و ال جی در کشور مبدأ خود قدرت بیشتری پیدا کنند.

علاوه بر این، اعتراف به کاهش سرعت آیفون‌ها باعث شده به چهره اپل به عنوان یک کمپانی موفق در حوزه فناوری ضربه وارد شود. این مسئله می‌تواند در آینده‌ای نزدیک باعث کاهش فروش آیفون‌ها در سراسر جهان شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420