لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود اپلیکیشن Weather Now برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود اپلیکیشن Weather Now برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

یک اپلیکیشن بسیار هوشمندانه برای بررسی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف در کره زمین!

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر سه بعدی را بر اساس شرایط آب و هوایی در هر کشور و منطقه مشاهده کنید. این اپلیکیشن می‌تواند به شما کمک کند تا از وضعیت آب و هوای هر شهر به بهترین نحو ممکن آگاهی پیدا کنید. مهم‌ترین خصوصیت این اپلیکیشن، علاوه بر ارائه اطلاعات دقیق و پیش بینی‌های آب و هوا از طریق منابع خبری مطمئن، استفاده از رابط گرافیکی بسیار جذاب و هوشمندانه است.

شما می‌توانید به راحتی هر شهر یا کشور را بر اساس پرچم آن بیابید و آن‌ها را روی صفحه هوم دستگاه هوشمند خود مشاهده کنید. در جزییات نشان داده شده این اپلیکیشن، به طور واضح اتمسفر کره زمین و همچنین ستارگان، خورشید و موارد دیگر قابل مشاهده است.

علاوه بر این می‌توانید اطلاعات و پیش بینی‌های مربوط به شرایط آب و هوایی 15 روز آینده را مشاهده کنید. در عین حال شما می‌توانید به شرایط آب و هوای هر شهر به صورت ساعتی در طی چهل و هشت ساعت آینده دسترسی داشته باشید تا در صورت اقدام به سفر به شهرهای مختلف دچار مشکل نشوید.

این اپلیکیشن از بیش از هشتاد هزار شهر در سراسر دنیا پشتیبانی می‌کند و می‌تواند موقعیت مکانی شما را بر اساس اطلاعات دریافتی از GPS دستگاه ثبت کند.

رابط گرافیکی زیبا، علاوه بر ارائه جلوه‌ای منحصر به فرد به تلفن هوشمند آیفون و یا تبلت آیپد شما، اطلاعاتی ویژه و کارآمد و وضعیت جغرافیایی کشورهای گوناگون را در اختیار شما قرار می‌دهد. اطلاعات آب و هوایی منتشر شده در این اپلیکیشن با جزییات بسیاری ارائه می‌شوند تا پس از مطالعه آن‌ها، دیدگاه بهتری نسبت به وضعیت جوی منطقه در حال زندگی خود پیدا می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید خود را برای سفر به تمام شهرهای دنیا آماده کنید.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. رفع ایرادات نرم افزاری جزئی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420