لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود بازی Paint Hack برای آیفون، آیپد و آیپاد

دانلود بازی Paint Hack برای آیفون، آیپد و آیپاد

توضیحات اپلیکیشن :

Paint Hack یک نرم افزار دیجیتالی برای علاقه‌مندان به هنر نقاشی است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید آثار هنری زیبا و حرفه‌ای خود را سریع‌تر از همیشه تولید کنید.

این اپلیکیشن، می‌تواند یک دستیار مناسب نیز برای نقاش‌های حرفه‌ای به‌حساب آید. با استفاده از این نرم افزار، افراد حرفه‌ای می‌توانند آزمایش‌های مختلف خود را روی بوم نقاشی انجام دهند و پس از آن اقدام به اجرای آن روی بوم حقیقی کنند. این مسئله باعث می‌شود تا آثار هنری شما به طرز شگفت انگیزی عالی شوند.

در Paint Hack می‌توانید به راحتی ابزارها و قلم‌موهای مختلف را انتخاب کرده و با آن‌ها شروع به رنگ آمیزی بوم نقاشی خود کنید. شما می‌توانید از بیش از 90 قلم موی سفارشی این اپلیکیشن استفاده کنید.

توسعه دهنده Paint Hack تلاش کرده تا بیشترین بازدهی ممکن را از پردازنده گرافیکی مورد استفاده قرار دهد. این اپلیکیشن روی تمامی آیپدها کار می‌کند. با این حال اگر از سری تبلت‌های آیپد پرو و اپل پنسل نیز استفاده نمی‌کنید، می‌توانید از قلم‌های استایلوس دیگر که از طریق بلوتوث به تبلت متصل می‌شوند بهره ببرید و آثار هنری مختلف را خلق کنید.

این اپلیکیشن می‌تواند خطوط دست شما را در سریع‌ترین زمان ممکن بخواند بر اساس آن، تغییرات ناگهانی را حذف کند. به این ترتیب استفاده از این اپلیکیشن باعث می‌شود تا یک اثر هنری بدون نقص و اشتباه را به صورت دیجیتالی داشته باشید.

یکی دیگر از خصوصیات مهم و منحصر به فرد این نرم افزار فوق العاده، امکان خروجی گرفتن از موارد هنری مختلف با فرمت دیجیتالی PSD است. به همین دلیل شما می‌توانید آثار مختلف خودتان را به نرم افزار فتوشاپ انتقال داده و تغییرات بیشتری را روی آن اعمال کنید. توسعه دهنده این نرم افزار تلاش کرده تا دست شما را برای خلق آثار هنری ویژه باز نگه دارد.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. رفع ایرادات نرم افزاری

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420