لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گلکسی S9 در MWC 2018 معرفی خواهد شد

گلکسی S9 در MWC 2018 معرفی خواهد شد

​سامسونگ که می‌توان آن را مشهورترین سازنده تلفن‌های هوشمند اندرویدی به حساب آورد، شب گذشته تأیید نمود که گلکسی S9 و S9 پلاس در همایش جهانی موبایل (MWC) که در ماه فوریه و در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد، به دنیای تکنولوژی معرفی می‌گردد.

بر اساس گزارش ZDNet، مدیر بخش موبایل کمپانی سامسونگ، آقای DJ Koh در اظهارات خود به این موضوع اشاره نموده که اولین پرچمدار کره‌ای‌ها در سال جاری (2018) در Mobile World Congress رونمایی خواهد شد.

تاریخ عرضه دو کهکشانی جدید سامسونگ در خلال کنفرانس اعلام خواهد شد. پیشتر در شایعات و رسانه‌ها مطرح شده بود که کره‌ای‌ها قصد دارد تا گلکسی S9 را در نمایشگاه CES معرفی کنند. اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

آقای Koh همچنین در سخنان خود به این موضوع اشاره نمود که نسخه دوم دستیار هوشمند Bixby در سال جاری معرفی می‌گردد و تمامی محصولات این کمپانی تا سال 2020، قادر به استفاده از آن خواهند بود. ایشان در مورد دستیار هوشمند سامسونگ چنین عنوان نمود:

ما نسبت به رقبا کمی دیر عمل کردیم. اما مطمئنیم محصولی را ارائه خواهیم داد که بهترین تجربه را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت.

به نقل از آقای DJ Koh

​گلکسی S8 سامسونگ در سال گذشته و در خلال رویداد Unpacked در شهر نیویورک و در ماه مارچ معرفی گردید و اواخر همان ماه نیز عرضه گشت. اگر پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها در ماه فوریه رونمایی گردد، تاریخ عرضه آن به ماه مارچ موکول خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420