لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک سناتور آمریکایی از اپل به خاطر کاهش سرعت آیفون‌ها توضیح خواست

یک سناتور آمریکایی از اپل به خاطر کاهش سرعت آیفون‌ها توضیح خواست

 یک سناتور آمریکایی اخیراً طی نامه‌ای به خاطر کاهش سرعت و بازدهی تلفن‌های هوشمند آیفون توضیح خواسته است.

سناتور John Thune، یکی از اعضای کمیته تجارت، علوم و حمل و نقل در آمریکا به تازگی نامه‌ای به اپل فرستاده است و طی آن خواستار شفاف سازی اپل در برابر اقدام خای اخیر شده است. وی در ادامه نامه خود از اپل پرسیده است که آیا این شرکت تصمیم به عرضه به روز رسانی‌های جدید برای حذف مشکلات مربوط به بازدهی را دارید یا خیر.

این نامه در حقیقت جدیدترین نامه‌ای است که یکی از مقامات دولتی در آمریکا به اپل می‌فرستد و در آن خواستار توضیح از مدیران این شرکت می‌شود. Thune از مدیران کوپرتینو نشین درخواست کرده نهایتاً تا تاریخ بیست و سوم ژانویه، پاسخ مشخصی به سؤالات او ارائه دهند. این سناتور از اپل خواسته تا در آپدیت‌های آینده مشکل کاهش بازدهی را حل کند.

پیش از این نیز مسئله کاهش عمدی سرعت و بازدهی تلفن‌های هوشمند آیفون، اپل را در داخل خاک آمریکا و همچنین کشورهای دیگر نظیر برزیل و فرانسه با چالش‌های قانونی مختلفی مواجه کرده بود. اما این اولین باری است یکی از مقام‌های حکومتی در آمریکا خواستار توضیح صریح از کمپانی اپل به خاطر این مسئله می‌شود.

به نظر می‌رسد که اقدام اپل برای عذرخواهی از کاربران و همچنین کاهش قیمت خدمات تعویض باتری تلفن‌های هوشمند به 29 دلار، باعث کاهش عواقب این اقدام نشده است.

با این حال این مسئله باعث شده تا اپل با دردسرهای بسیاری مواجه شود. از یک طرف یکی از سازمان‌های پرنفوذ در برزیل تصمیم دارد تا فروش تلفن‌های هوشمند آیفون را در خاک این کشور ممنوع کند و از طرف دیگر یک سازمان غیرانتفاعی و غیردولتی در فرانسه تصمیم دارد تا مدیران این شرکت را محکوم به حبس در این کشور کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373