لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنترل حساب‌آیکلود کاربران چینی توسط یک کمپانی محلی

کنترل حساب‌آیکلود کاربران چینی توسط یک کمپانی محلی

سرویس‌های آیکلود اپل از ماه بعد در چین به یک سرور که توسط یک شرکت چینی اداره می‌شود، تغییر خواهد کرد.

در همین زمینه شرکت اپل یک پیام به مشتریان خود در چین فرستاده و در آن، تغییر شرایط به وجود آمده را توضیح داده است. حقایق عنوان شده به بیان این مطلب می‌پردازد که کمپانی‌های اپل و شرکت چینی Guizhou-Cloud Big Data Industry (GCBD) هر دو به اطلاعات ذخیره‌شده فضای ابری کاربران iCloud دسترسی خواهند داشت.

تصمیم جا به جایی به سرویس‌های iCloud بر طبق مقررات محاسبات ابری چین صورت گرفته است و به بیان این موضوع می‌پردازد که پروژه‌های سرویس‌های ابری چینی، میبایست توسط کمپانی‌های بومی اجرا و کنترل گردد. شرکت اپل همچنین در تایید این مسئله عنوان کرده که تصمیم مذکور، سرعت و اعتبار سرویس‌های iCloud و محصولات مبتنی بر آنرا بهبود خواهد بخشید.

این تغییرات تنها شامل اکانت کاربران چینی می‌شود و در دیگر نقاط دنیا، کماکان کنترل سرویس‌ها بدست اپل است.

این جا به جایی در تاریخ 9 اسفند ماه ( 28 فوریه 2018 ) انجام می‌پذیرد. آن دسته از کاربرانی که مایل به استفاده از سرویس آیکلودGCBD نمی‌باشند، میبایست تا قبل از تاریخ اعلام شده حساب‌های خود را خاتمه داده و ببندند. اگرچه، شرکت اپل این اطمینان را به کاربران داده که کمپانی چینی به اندازه کافی از لحاظ داده، حفظ حریم شخصی و محافظت از امنیت اطلاعات قدرتمند بوده و هیچ‌گونه فایل پشتیبانی از اطلاعات کاربران در سیستم‌هایشان ایجاد نخواهد کرد.

تغییرات در چین

توافق صورت گرفته با اپل برای راه‌اندازی یک دیتاسنتر عظیم در چین، با همکاری شرکت Guizhou Cloud Big Data Industry (GCDB) در مرداد ماه سال گذشته (جولای) به طور رسمی اعلام شد.

اینرویداد یک ماه بعد از اعلام قوانین جدید و سرسختانه امنیت سایبری چین رقم خورد. شرکت اپل بعد از تغییرات صورت گرفته، اولین کمپانی خارجی بود که اعمال تغییرات ذخیره اطلاعات در چین را به منظور مطابقت با قانون جدید اجرا کرد.

در حالی که مقامات چینی عنوان کرده‌اند که اعمال این قوانین در جهت حمله به شرکت‌های خارجی صورت نگرفته است، این آخرین نمونه از شیوه‌های کسب و کار اپل است که باید در چین گسترش یابد.

پیش از این نیز، شرکت Apple مجبور به موافقت با تقاضای دولت چین مبنی بر اجرای ارزیابی ایمنی شبکه تمام محصولات اپل قبل از ورود آنها به خاک کشور چین شد. همچنین کمپانی اپل ملزم شد تنها بعد از شش ماه از رونمایی از سرویس‌های iBook Store و iTunes Movies، آنها را در این کشور غیرفعال کند.

اخیرا نیز اپل، دسترسی به برنامه Skype و چندین اپلیکیشن ارتباط اینترنتی مبتنی بر صدا را در اپ استور بخاطر مغایرت با قوانین کشور چین، برای کاربران چینی مسدود کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420