لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنترل سیستم‌های هوشمند سازی خانه Hue به کامپیوترهای مک می‌آید

کنترل سیستم‌های هوشمند سازی خانه Hue به کامپیوترهای مک می‌آید

 شرکت فیلیپس در جریان رویدادی در نمایشگاه CES 2018 اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک، کامپیوترهای مک امکان کنترل سری محصولات هوشمند سازی خانه Hue را خواهند داشت.

بر همین اساس، این شرکت هلندی، تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک از یک اپلیکیشن مخصوص برای کامپیوترهای مک رونمایی کند که قابلیت کنترل چراغ‌های هوشمند Hue را خواهد داشت.

در کنار اپلیکیشن مخصوص سیستم عامل macOS، فیلیپس تصمیم دارد تا در تابستان سال جاری میلادی از سری جدید محصولات Hue رونمایی کند. با احتساب این ادعا، اپلیکیشن Hue نسخه 3.0 برای اندروید و iOS در سه ماهه دوم سال 2018 عرضه خواهد شد. فیلیپس ادعا کرده که نسخه جدید این اپلیکیشن کنترلی قرار است قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی داشته باشد و از رابط کاربری منظم‌تر و غنی‌تری بهره ببرد.

سیستم انتخاب رنگ‌های مختلف در نسخه جدید اپلیکیشن مخصوص چراغ‌های هوشمند Hue قرار است برای بار دیگر ارائه شود. این در حالی است که قابلیت یاد شده در آپدیت‌های پیشین رد شده بود. علاوه بر این؛ فریم ویر بریج‌ها و کانکتورهای چراغ‌های هوشمند نیز قرار است به صورت OTA و از طریق ارتباط با تلفن‌های هوشمند به روزرسانی شده و سازگاری بهتری با تغییرات پیدا کنند. علاوه بر این آپدیت OTA منتشر شده قرار است سازگاری این محصولات را با اپلیکیشن مخصوص کامپیوترهای مک نیز اضافه کند.

در عین حال فیلیپس تصمیم دارد تا با همکاری شرکت‌های مختلف ارائه دهنده محتوای ویدیویی و بازی‌های کامپیوتری، امکانی جدید را برای همگام سازی این سری محصولات با دیگر محصولات هوشمند ارائه دهد. همین مسئله باعث شده تا شرکت فیلیپس به تازگی تصمیم به همگام سازی ابزارهای Hue با سری کامپیوترهای گیمینگ ریزر کرده است. پیش بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک شرکت فیلیپس با شرکت‌های دیگری همچنین نتفلیکس و Hulu نیز برای همگام‌سازی نور خانه با محتوای ویدیویی در حال پخش همکاری کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420