لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کدام پخش کننده ی موسیقی را مناسب میدانید؟

کدام پخش کننده ی موسیقی را مناسب میدانید؟

 

پخش کننده های موسیقی در موقعیت های مختلف ، از پیادروی گرفته تا لذت بردن از موسیقی در راه برگشت از محل کار همراه کاربر هستند. اما پیدا کردن پخش کننده موسیقی مناسب و عالی در این زمینه کار ساده ای نیست. اندازه، رنگ، ظرفیت، قابلیت، قیمت و سازگاری آن با دیگر دستگاه ها همه از مشخصه هایی هستند که قبل از انتخاب حتما باید آن ها را در نظر گرفت. هیچ پخش کننده ی موسیقی را نمی توانید پیدا کنید که مناسب همه ی کاربران باشد. به طور مثال سری آیپاد های اپل که رایج ترین و پر فروش ترین مدیا پلیر های موجود در بازار جهان هستند نیز آنقدر تنوع دارد که کاربر را برای خرید دچار سردرگمی کند. البته مزیت این تنوع این است که کاربران مختلف با سلیقه های متفاوتی می توانند دستگاه مناسب کار خود را پیدا کنند.

 

پخش کننده های موسیقی در دو مدل MP3 و MP4 وجود دارند. MP3 ها فقط موسیقی و صوت را شامل می شوند در حالی که MP4 ها علاوه بر موسیقی، فیلم یا عکس نیز پخش می کنند. کاربر باید پیش از خرید هدف و نوع استفاده خود را تعیین کند. البته در نظر گرفتن مواردی همچون میزان شار‍ژدهی باتری، کوچکی و راحت در جیب جا شدن و داشتن قابلیت هایی همچون ضبط صدا، رادیو اف ام، Wi-Fi ، بلوتوث و … در خرید نیز بی تاثیر نیستند. در زیر به بررسی مختصر سه مدل  اخیر که جز ارزان قیمت ترین مدیا پلیر های اپل است، می پردازیم.

 

آیپاد شافل – iPod Shuffle

طراحی کلاسیک و بسیار جذاب، بدنه آلومینیومی مقاوم و براق، کیفیت صدای عالی، کنترل کامل و راحت موزیک تنها با یک کلیک، قابلیت Voice Over، ساپورت Genius mixes ، Playlists ، تنوع در رنگ، ظرفیت 2GB، دوام باتری تا 15 ساعت از جمله قابلیت های آیپاد شافل به شمار می آیند. آیپاد شافل تنها با قیمت نسبتا مناسب $49 خود جز ارزان ترین سری های آیپاد به حساب می آید. البته حمل آن نیز به لطف اندازه خیلی کوچک آن که تنها 1.14 در 1.24 اینچ می باشد خیلی آسان است و با گیره تعبیه شده در پشت آن براحتی به لباس یا کیف وصل می شود.

آیپا نانو نسل ششم – Ipod Nano 6

نسخه ششم آیپاد نانو علاوه بر طراحی بسیار زیبای خود ، این بار به صورت مولتی تاچ معرفی و عرضه شد. جنس بدنه آن بسیار بادوام است و به لطف تکنولوژی مولتی تاچ خازنی بکار رفته در صفحه نمایش آن تصاویر با کیفیت بالایی به نمایش در می‌ آیند. قابلیت هایی همچون Voiceover با 29 زبان زنده دنیا، رادیو FM، ساپورت + Nike، تنوع در رنگ، دوام باطری تا 24 ساعت، کیفیت صدای عالی و همچنین امکان وصل کردن به لباس و کیف را برای کاربر فراهم می سازد تا براحتی قابل استفاده باشد.

آیپاد نانو نسل هفتم – Ipod Nano7

بار دیگر اپل با ارائه و طراحی دوباره آیپاد نانو توانست نسل جدیدی از مدیا پلیر ها را به وجود آورد. این نسخه از آیپا نانو طراحی و قابلیت های جدیدی را به همراه خود به ارمغان آورده است که می توان به صفحه نمایش 2.5 اینچی Multi Touch، بلوتوث ورژن 4.0، پخش موسیقی بیش از 30 ساعت، پخش ویدئو بیش از 3.5 ساعت، باریک و سبک بودن آن اشاره کرد. همچنین آیپاد نانو نسل هفتم تمامی قابلیت های آیپاد قبلی را به همراه دارد. و هدفون جدید اپل ، EarPods نیز داخل پک آن قرار گرفته که کیفیت صدای بی نظیری را برای شما به ارمغان می آمورد.
طراحی بسیار زیبا و سطح صاف آلومینیومی آنودایز آن باعث شده که یک حس زیبا در هنگام استفاده از Ipod Nano در شما ایجاد شود. Ipod Nano7 نازکترین آیپادی است که تا کنون ساخته شده و آخرین نسل از سری آیپا نانو ها به شمار می آید.

 

  توضیح مختصرِی درباره قبلیت Voice Over

         

                                                                     Voice Over                  

امکان جالب و کاربردی Voice Over ، که توسط اپل در تو سری آخری آیپانانو به کار برده شده است ، با استفاده از آن می توانید عنوان یا جزئیات آهنگی که در حال پخش است را بشنوید و همچنین زمانی که باتری شما در حال تمام شدن است هشداری در این باب دریافت کنید.

 هر سه مدل گفته شده در نوع خود عالی می باشند. همان طور که بیان کردیم مزیت این تنوع این است که کاربران مختلف با سلیقه های متفاوت می توانند دستگاه مناسب کار خود را پیدا کنند. دیگر انتخاب با شماست، اگر شما هم جز طرفداران موسیقی هستید برای لذت بیشتر از موسیقی پیشنهاد میدهیم حتما یکی از این سه محصول بی نظیر را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

 

اختصاصی Apple-Nic

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373