لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود بازی Never Alone برای مک

دانلود بازی Never Alone برای مک

توضیحات اپلیکیشن :

سفر پر ماجرا و حماسی نونا و روباه‌اش را که در جستجوی منبع تمام ناشدنی کولاک و برفی هستند که زندگی تمام موجودات را به خطر انداخته ، با تمام وجود تجربه کنید.

بازی Never Alone (Kisima Ingitchuna) جوی معماگونه دارد، داستان آن نسل به نسل در میان قبیله Inupiat بازگو شده است و پلتفرم آن با همکاری همین قبیله بومی نواحی سردسیر آلاسکا، توسعه یافته است.

در محیط بازی تک نفره به هدایت هر دو کاراکتر بازی بپردازید و یا اینکه با همکاری یک دوست، قدم به میان توندرای یخ‌زده بگذارید، از روی تخته یخ‌های شناور خطرناک بپرید، درون غارهای زیرزمینی درون آب شنا کنید و با دشمنان غریبه و آشنا روبرو شوید.

( حالت co-op بازی، حداقل نیازمند یک کنسول ایکس باکس 360 یا یک کنترلر بازی معادل است)

برنده عنوان بهترین بازی 2014 در بیش از 75 کشور و برنده بهترین بازی نخست از جشنواره BAFTA 2015 و دارنده عناوین بازی سال و تاثیرگذار‌ترین اثر برای مراسم Change Awards و اینکه نزدیک به 40 بومی مسن آلاسکایی، داستان‌سرایان و اعضای جامعه برای ساختن این بازی کمک کرده‌اند.

شما به کشف محیط هیجان‌انگیز و الهام‌بخش بازی پرداخته، اعمال قهرمانانه انجام می‌دهید و شخصیت‌های اساطیری داستان Inupiaq را ملاقات خواهید کرد، روایت تمام داستان بازی نیز توسط معروفترین داستان‌سرا به زبان Inupiaq برای شما بازگو خواهد شد.

ویژگی‌ها

به عنوان Nuna و روباه بازی کنید، با فشار بر روی یک دکمه هر زمان که خواستید بین شخصیت‌های بازی سوویچ کنید، به مهارت‌های خاص هر کاراکتر بازی برای موفقیت در ماموریت خود اعتماد نمایید و یا در حالت co-op در کنار دوستانتان به بازی بپردازید.

Nuna می‌تواند از نردبان‌ها و طناب‌ها بالا برود، اشیا سنگین را جا به جا کند و برای حل برخی از معما‌ها bola را به سمت هدف پرتاب نماید.

روباه هم می‌تواند خود را در جاهای کوچکی که دست Nuna به آن نمی‌رسد، جای داده، دیوار‌ها را در هم بریزد و به سمت ارتفاعات زیاد بپرد.

در سختی‌های دنیای قطب شمال از خود شجاعت نشان دهید، در زیر، درون و روی سازه‌های ناپایدار دهکده دورافتاده ساحلی بدوید و با احتیاط به کاوش در میان درختان اسرارآمیز جنگل یخ‌زده بپردازید.

در مقابل باد‌های سهمگین کولاک‌های ابدی، مقاوم و شجاع باشید. Nuna و روباه می‌توانند تنها با کمک ارواح کمک‌رسان، در سرزمینی که هیچ شانسی برای زنده ماندن نیست، از این مخمصه نجات پیدا کنند.

در خلال بازی با آنلاک‌ کردن بینش‌های ویدیویی جذاب از داستان‌ها و خرد کهنسالان و قصه‌گویان و افراد بومی آلاسکا و فرهنگ و ارزش‌ها و موارد دیگر سرزمین‌های دوردست قطب شمال بهره‌مند شوید.

دارای باندل Foxtales DLC: افزونه Foxtales از سه مرحله جدید و محیطی کامل برای کاوش، حل معما و روبرویی با دشمنان برخوردار است. Foxtales این موضوع را به خاطر شما می‌آورد که برخی از چالش‌ها، گروهی به انجام می‌رسند و حتی کوچکترین عضو از یک گروه هم سزاوار احترام است.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

برطرف کردن مشکل بینش‌های ویدیویی غیرقابل اجرا

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420