لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش دمای باتری یک آیفون برای اپل استور دردسر آفرید!

افزایش دمای باتری یک آیفون برای اپل استور دردسر آفرید!

 افزایش دمای باتری یک تلفن هوشمند آیفون برای مدیران اپل استور زوریخ دردسر آفرید و باعث تخلیه جمعیت حاضر در این فروشگاه شد.

پلیس اعلام کرده که این حادثه روز گذشته در اپل استور واقع در پایتخت سوئیس باعث تعطیلی موقت اپل استور شده است. بر اساس ادعای شاهدان، دمای باتری یکی از آیفون‌های این اپل استور به طور ناگهانی افزایش یافته که در نهایت باعث پخش دود از آن شده است.

این سانحه در زمانی اتفاق افتاده است که یکی از کارکنان این فروشگاه در حال ارائه خدمات تعویض باتری آیفون به مشتریان بوده است. دود کردن این باتری باعث شده تا تمامی افراد حاضر در این فروشگاه از ترس انفجار باتری مکان را ترک کرده و به بیرون پناه ببرند. کارکنان این فروشگاه نیز از خاک کوارتز برای مهار کردن واکنش شیمیایی باتری استفاده کرده‌اند.

مسئله عجیب اینجا است که دود کردن یک باتری آیفون در پایتخت سوئیس باعث شده تا 7 نفر از بازدیدکنندگان این فروشگاه نیازمند خدمات اورژانسی شوند. علاوه بر این، پلیس ادعا کرده که در حال بررسی علت اصلی این مسئله است. علاوه بر این شرکت اپل هنوز هیچ ادعایی در مورد این مسئله نکرده است و به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت تصمیم دارند تا سکوت پیشه کنند.

جالب است بدانید که این اتفاق روی سهام اپل نیز تأثیر گذاشته است. این رویداد باعث شده تا هر سهم اپل در بازار با 0.2 درصد کاهش مواجه شود.

باتری‌های لیتیومی که در بسیاری از دستگاه‌های هوشمند امروزی استفاده می‌شوند، سریعاً با اکسیژن موجود در هوا واکنش می‌دهند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها، ازجمله اپل به دنبال کشف روش‌هایی جدید برای ساخت محصولات هوشمند باشند. این مسئله تا پیش از این نیز برای شرکت‌های مختلف دردسر ایجاد کرده است. در این میان شرکت سامسونگ با مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 بیشترین ضرر را از باتری کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373