لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت do not disturb در جدیدترین آپدیت Xbox One

قابلیت do not disturb در جدیدترین آپدیت Xbox One

اخیرا بروزرسانی جدیدی از شرکت مایکروسافت برای تستر‌های مخصوص کنسول ایکس باکس وان عرضه شده است که شامل قابلیت منع مزاحمت (do not disturb) می‌شود.

این ویژگی جدید به گیمرهای ایکس باکس این اجازه را می‌دهد تا نوتیفیکیشن‌ها و دیگر موارد مزاحم را در هنگام بازی یا تماشای فیلم، بی‌صدا نمایند.

شرکت Microsoft یک وضعیت آنلاین را به قابلیت‌های این کنسول اضافه کرده که دوستانتان را از حالت do not disturb شما باخبر می‌سازد و بدین ترتیب آنها قادر به ایجاد مزاحمت از طریق دعوتنامه party chat یا پیام نخواهند بود.

در کنار قابلیت جدید، این شرکت بخش mini game hub را به داشبورد ایکس باکس وان اضافه نموده است.

با این ویژگی می‌توانید به محتوای یک بازی سریعا دسترسی پیدا کرده، ببینید چه کسی مشغول انجام آن بازی است، از دستاورد‌های عنوان بازی باخبر شده و به پست‌های گروهی نگاهی بیاندازید.

بخش Achievements یا همان دستاوردها نیز با افزونه جدید next achievements، لیست منظمی از دستاورد‌های پیش رو را برای‌تان با آپدیت داشبورد ارتقا یافته فراهم می‌سازد.

شرکت مایکروسافت همچنین برخی گزینه‌های جزیی سفارشی‌سازی را به این آپدیت اضافه کرده است.

چنانچه جزو طرفداران تم سفید رنگ داشبورد ایکس باکس وان هستید، اکنون می‌توانید این قابلیت را تنها برای نمایش در روز فعال ساخته و تم تاریک را برای عصر، به دستگاه خود اعمال کنید.

همچنین گزینه خاموش شدن خودکار نیز در این ورژن گسترش یافته و کاربران می‌توانند از این طریق به صورت خودکار بجای بازه یک یا شش ساعت، بعد از دو، سه، چهار یا پنج ساعت کنسول خود را خاموش کنند.

آخرین آپدیت ایکس باکس وان قرار است قبل از عرضه عمومی تنها برای تستر‌‌های آلفا عرضه گردد. این شرکت همچنین همزمان با آین آپدیت، ویژگی اضافه دیگری را برای تست به یک زیرمجموعه از آزمایش‌کنندگان خود خواهد داد، اما هنوز جزییات آن توسط شرکت عنوان نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420