لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسل جدید ربات BeamPro با نمایشگر لمسی رونمایی شد

نسل جدید ربات BeamPro با نمایشگر لمسی رونمایی شد

 شرکت Beam از نسل جدید ربات متحرک خود با عنوان BeamPro 2 در جریان نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد.

این ربات هوشمند و متحرک قابلیت برقراری تماس تصویری از طریق اسکایپ را دارد و به لطف چرخ‌های تعبیه شده در بخش پایینی خود امکان حرکت در مکان‌های گوناگون را فراهم می‌کند. هدف اصلی از ساخت این ربات ارائه راهکاری مناسب برای برقراری تماس تصویری در دفاتر و محل‌های تجاری است تا افراد از طریق آن بتوانند در یک محیط حقیقی، به صورت مجازی حرکت کرده و از مکان‌های گوناگون بازدید کنند.

نسل جدید این ربات دارای یک نمایشگر ال سی دی 24 اینچی با رابط کاربری لمسی و یک دوربین 12 مگا پیکسلی باکیفیت HD با قابلیت زوم دیجیتالی تا 12 برابر است.

این محصول همچنین دارای سنسورهای تشخیص سه بعدی و سیستم تنظیم خودکار نور پس‌زمینه است تا در روند حرکت در محیط‌های گوناگون بتواند بهترین بازدهی ممکن را از خود داشته باشد.

هزینه استفاده از ربات BeamPro 2 برای مشاغل مختلف 13950 دلار است و در عین حال، تولید کننده این ربات هوشمند مبلغ 400 دلار را به صورت سالانه برای ارائه خدمات مختلف دریافت خواهد کرد.

بسیاری از تحلیل گران، این ربات هوشمند را شبیه به نوآوری‌های خنده‌دار شلدون کوپر، یکی از شخصیت‌های اصلی سریال بیگ بنگ تئوری دانسته‌اند. در قسمت پایینی این محصول یک بدنه شبیه جارو برقی تعبیه شده که امکان حرکت به اطراف مختلف را به آن می‌دهد.

این محصول قرار است به مدیران شرکت‌های مختلف کمک کند تا در محیط‌های بیرون دفتر خود به صورت مجازی گشت‌وگذار کنند و از روند کارکرد پروژه‌ها با خبر شوند. علاوه بر این، مدیران می‌توانند با استفاده از این ربات، به تک تک کارکنان شرکت به صورت حضوری و در عین حال مجازی دسترسی داشته باشند و با آن‌ها مکالمه کنند.

ربات هوشمند و متحرک BeamPro 2 قرار است از تابستان سال 2018 برای عرضه آماده شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420