لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کامپیوتر‌های جدید Dell قادر به نمایش تماس‌ها و پیام‌های iOS و اندروید می‌شوند

کامپیوتر‌های جدید Dell قادر به نمایش تماس‌ها و پیام‌های iOS و اندروید می‌شوند

توانایی مشاهده نوتیفیکیشن تماسهای ورودی و پاسخ به پیام‌های متنی از طریق کامپیوتر، حس راحتی بسیار زیادی را برای کاربر فراهم می‌سازد، به همین خاطر شرکت Dell اپلیکیشن جدیدی را به نام Mobile Connect خلق کرده که شما را قادر می‌سازد تا به راحتی این سری کار‌ها را انجام دهید و همچنین قصد دارد تا در اکثر مدل‌های جدید خود، این قابلیت را اعمال نماید.

این اپلیکیشن، تماس‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را همگام‌سازی کرده، به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق کامپیوتر PC به آنها پاسخ دهید و زمانی که به گوشی‌های اندروید وصل گردد، می‌تواند نمایشگر آنها را Mirror کرده و شما را قادر به هدایت اپلیکیشن‌ها از طریق کامپیوتر نماید.

طی یک کنفرانس خبری در ماه گذشته، برنامهMobile Connect بر روی یک گوشی اندروید آزمایش شد و به خوبی به صورت یکپارچه با دستگاه مورد نظر کار کرد.

زمانی که تماسی داشته باشید، به سرعت بر روی نمایشگر لپ تاپ ظاهر می‌شود و با استفاده از قابلیت mirroring، کامپیوتر Dell می‌تواند برنامه‌ای نظیر Uber را از طریق گوشی اجرا کرده و نزدیک‌ترین تاکسی را برای شما بیابد.

بسیاری از این قابلیت‌ها مانند Notification Syncing از طریق Cortana ویندوز از قبل در دسترس کاربران بوده است، اما لزوما تاکنون به این اندازه،‌ کاربران با آن روبرو نشده‌اند.

چنانچه شرکت Dell بتواند این ویژگی را برای کاربران بیشتری فراهم کند، بدون شک در مقوله کاربری کامپیوتر‌های تولیدی‌اش تاثیر مثبت و به سزایی خواهد داشت و می تواند آنرا در زمره رقابت با برند‌های خوش نامی نظیر اپل قرار دهد. (البته کاربران هنوز میباست برای استفاده از این قابلیت، یک اپلیکیشن همراهی‌کننده را بر روی موبایل خود نصب کنند)

بنابر اعلامیه شرکت Dell، مورد قابل توجه در مورد قابلیت مذکور این است که کاربران می‌توانند تماس‌ها و پیام‌های گوشی آیفون خود را نیز همگام‌سازی نمایند، که این مسئله برخلاف سیاست محافظه‌کارانه شرکت اپل است.

متاسفانه نتوانستیم این قابلیت را در نمایشگاه تست کنیم، اما بنابر گفته شرکت Dell، ویژگی جدید به خوبی بر روی دستگاه‌های iOS کار خواهد کرد و این امتیاز بزرگی برای این شرکت محسوب می‌شود.

پیش از این، Cortana برخی از این قابلیت‌ها را بر روی محصولات خود آورده بود و همچنین چندی است که شرکت HP نیز طرح ارائه متن، تماس و نوتیفیکیشن را از طریق همگام‌سازی و اپلیکیشن Phone Wise بر روی دستگاه‌های خود فراهم نموده است. بنابراین شرکت Dell، نخستین کمپانی نیست که چنین برنامه‌ای را عرضه کرده و حتی می‌توان گفت که کمی در ارائه آن تاخیر داشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420