لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

این قاب تلفن هوشمند، تبدیل به پهپاد می‌شود

این قاب تلفن هوشمند، تبدیل به پهپاد می‌شود

 یکی از محصولات جالبی که در جریان نمایشگاه CES 2018 معرفی شده است، قاب تلفن هوشمند است که تبدیل به یک پهپاد برای گرفتن تصاویر سلفی می‌شود.

این قاب تلفن هوشمند توسط کمپانی AEE تولید شده است که می‌تواند تلفن هوشمند را برای گرفتن تصاویر مختلف به پرواز درآورد. در بررسی‌های اولیه این قاب می‌توان فهمید که محصول یاد شده تنها توان پرواز برای مدت 4 دقیقه را دارد. شرکت AEE هنوز هیچ توضیحی در مورد اینکه محصول یاد شده تا چه توان تضمین امنیت تلفن هوشمند را دارد صحبت نکرده است. با این حال می‌توان مطمئن بود که دستگاه یاد شده در صورت اتمام باتری، سقوط خواهد کرد.

در چند سال اخیر، قرار دادن دوربین جلویی در تلفن‌های هوشمند و همچنین برخی از شبکه‌های اجتماعی باعث شدند تا گرفتن تصاویر سلفی به یکی از عادات روزمره کاربران تبدیل شود. در این میان، نوآوری‌های مختلفی برای ساخت محصولاتی کارآمد در زمینه سلفی گرفتن تولید شده است. در این میان محصولاتی نظیر مونوپاد و پهپادهای جدید توانسته‌اند محبوبیت زیادی در میان علاقه‌مندان به تصاویر سلفی به دست آورند.

در این میان برخی از کاربران برای گرفتن تصاویر سلفی در محیط‌های خطرناک جان خود را به خطر می‌اندازند. وجود چنین پهپادهایی باعث می‌شود تا امنیت کاربران برای گرفتن سلفی‌های عجیب و غریب تضمین شود. این پهپاد می‌تواند در محیط‌های مختلف پرواز کند و بر اساس آن تصویر مختلفی از کاربر خود بیاندازد.

محصول یاد شده با عنوان AEE Selfy شناخته شده است که امکان تصویربرداری با کیفیت قابل قبول را به تلفن‌های هوشمند میاورد. این محصول قرار است در سه ماه ابتدایی سال 2018 به بازار آمریکا بیاید. AEE برای این محصول جانبی برچسب قیمت 130 دلار را در نظر گرفته است.

پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک محصولات جدید به صورت مستقل و بدون اتصال تلفن‌های هوشمند بتوانند از کاربران سلفی تهیه کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420