لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیف جدید مک بوک پرو برند Incase با باتری داخلی معرفی شد

کیف جدید مک بوک پرو برند Incase با باتری داخلی معرفی شد

شرکت Incase به تازگی از کیف جدید خود برای مک بوک پروها در جریان نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرده است. این محصول که دارای یک پکیج باتری با ظرفیت 14 هزار میلی آمپرساعتی است که می‌تواند مک بوک پروها را شارژ کند.

این کیف دارای یک جیب مخفی برای نگهداری کابل شارژ USB-C است که می‌تواند به طور مستقیم مک بوک‌های اپل را شارژ کند. جالب اینجا است که شرکت Incase در تولید این کیف از نوآوری‌های بسیاری استفاده کرده است. با این حال این محصول نگه دارنده، توان شارژ مک بوک پروها در زمانی که دستگاه در داخل کیف قرار دارد را ندارد.

در حقیقت کاربر این کیف برای استفاده از باتری 14 هزار میلی آمپرساعتی آن باید مک بوک را از داخل این کیف بیرون آورد و با کابل آن را به کیف متصل کند. این مسئله شاید در حین کار با مک بوک پرو، مشکلی را ایجاد نکند؛ اما باید توجه داشت زمانی که کاربر قصد حمل مک بوک را داشته باشد، نمی‌تواند به طور هم‌زمان دستگاه خود را شارژ کند.

در حقیقت کیف جدید Incase به طور هم‌زمان فقط یکی از وظایف خود را انجام می‌دهد و نمی‌تواند به طور هم‌زمان هم از لپ تاپ محافظت کند و هم باتری آن را شارژ کند. با این حال این کیف می‌تواند ابزاری مفید برای کاربران مک بوک پروها، به خصوص آن دسته از افرادی که به صورت روزمره لپ تاپ را با خود حمل می‌کنند باشد.

این کیف قرار است در فصل سوم مالی سال 2018 با برچسب قیمت 199.95 دلار به بازار عرضه شود. گفتنی است که Incase در زمان معرفی این محصول در نمایشگاه CES 2018 اعلام کرده که کیف جدید سازگاری کامل با مک بوک پروهای 13 اینچی و 15 اینچی تولید شده از سال 2016 به بعد را خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373