لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Jimmy Iovine به شایعات مربوط به ترک اپل واکنش نشان داد

Jimmy Iovine به شایعات مربوط به ترک اپل واکنش نشان داد

 هفته گذشته اخبار ضد و نقیضی مبنی بر تصمیم Jimmy Iovine برای ترک کمپانی اپل منتشر شد. این شایعات اعلام کرده بودند که مدیر بخش موسیقی اپل به دلیل تغییرات ارزش سهامش، تصمیم دارد تا همکاری با این شرکت را کنار بگذارد.

اما حالا Jimmy Iovine به عنوان مدیر بخش موسیقی اپل به این شایعات واکنش نشان داده است و اعلام کرده که به همکاری با شرکت اپل افتخار می‌کند. وی در ادامه اعلام کرد:

من به همکاری با ادی کیو و تیم کوک متعهد هستم و اپل به من برای انجام این کار نیاز دارد. من نیز تا جایی که بتوانم این کار را انجام خواهم داد تا این شرکت را در بهترین مسیر هدایت کنم. من در یک گروه قدرتمند هستم.

جیمی آیوین مدیر بخش موسیقی اپل

تغییرات ایجاد شده در ارزش سهام اپل از ماه آگوست سال 2017 باعث انتشار شایعات بسیاری در مورد ترک کردن مدیران این شرکت شد. علاوه بر این، قرارداد آیوین در همان ماه با اپل تمام شده بود. همین مسئله باعث شده بود که بسیاری از تحلیلگران ادعا کنند که مدیر Apple Music این شرکت را ترک کرده است. علاوه بر این، آیوین تا به امروز اقدام به تمدید قرارداد کاری خود با اپل نکرده است.

این در حالی است که آیوین اعلام کرده که به اپل و کار در این شرکت متعهد است و شایعات مربوط به ترک کردن را تکذیب کرده است. علاوه بر این، آیوین در مورد اقدام اپل برای خرید نتفلیکس نیز اظهار نظر کرده است. وی اعلام کرده است سرویس‌هایی نظیر نتفلیکس و HULU با لیبل خود محتوای ویدیویی تولید می‌کنند این در حالی است که اپل به دنبال تولید محتوای جدید با لیبل خود هست.

این ادعای آیوین می‌تواند نشانه‌ای مهم از عدم تصمیم این شرکت برای خرید سرویس محتوای ویدیویی نتفلیکس باشد. بر همین اساس، پیش‌بینی می‌شود که این شرکت در آینده‌ای نزدیک تصمیم به خرید محصولات ویدیویی خودش را برای دستگاه‌هایی نظیر اپل تی وی و آیتیونز تولید کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420