لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ثبت اختراع پتنت های صفحه نمایش انعطاف پذیر از طرف اپل

ثبت اختراع پتنت های صفحه نمایش انعطاف پذیر از طرف اپل

اپل همیشه تلاش های زیادی برای حفاظت از ایده های بزرگ خود در قبال اختراعات ثبت شده خود کرده است و خود دلیل اصلی رسیدن شرکت اپل به این موفقیت نیز به شمار می آید. اختراعات جدید ثبت شده اپل به وضوح کاربرد تکنولوژی و قابلیت های جدید در محصولات آینده این شرکت را نشان می دهد. به عنوان مثال می توان گفت که آیفون بعدی شما ممکن است قادر به حفاظت از خود در مقابل خطرات بوده و مجهز به سنسور اثر انگشت بیومتریک برای دفع مزاحمان باشد.. شایدم در آینده مک بوک شما دارای صفحه نمایش قابل انفصال که قابلیت شارژ بی سیم را در خود جای داده باشد.

در ماه های اخیر اختراعات شگفت انگیز جدیدی از طرف اپل به ثبت رسیده است که در آینده نه چندان دور شاهد به کار گیری این اختراعات و  نوآوری ها در محصولات اپل خواهیم بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با جدید ترین اختراع ثبت شده شرکت اپل آشنا شویم.

گستردگی صفحه نمایش به لبه ها

همان طور که از عنوان پیداست ممکن است در آینده صفحه نمایش آیفون بزرگتر از حال حاضر شود، به طوری که صفحه نمایش آن کاملا قسمت جلوی دستگاه را تحت پوشش خود قرار دهد و به لبه های آن نیز گسترش پیدا کند. در مورد بزرگتر شدن صفحه نمایش آیفون شکی نیست که در آینده بر روی آیفون های نسل بعد با آن روبرو خواهیم شد.

به تازگی تصاویری از دستگاهی با صفحه نمایش کشیده شده به لبه ها منتشر شده است که خبر ثبت اختراع جدید اپل در مورد پتنت های صفحه نمایش AMOLED منعطف و تکنولوژی جدید در تشخیص چهره و بهبود عملکرد نور در صفحه نمایش را نشان می دهد. اپل این اختراع را در تاریخ 26 سپتامبر 2011 به ثبت رسانده است و سپس بعد از حدود سه سال، در ماه مارس سال 2013 خبر آن منتشر شد.

با توجه به تصویر زیر، علاوه بر گسترش صفحه نمایش، ضخامت آن در وسط و لبه ها نیز متفاوت می باشند. این چنین طرحی در صفحه نمایش می تواند فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد که خود یک مزیت خیلی خوب برای کاربر به شمار می آید.

در این بین تصاویر منتصب به این اختراع ثبت شده از طرف منبعی ناشناس به بیرون درز کرد که گویا گفته می شود این تصاویر مربوط به آیفون بعدی اپل می باشد. با این که چنین طرحی پیرو طرح های معمولی اپل نمی باشد، اما شاید نشان دهنده  تغییرات جالب بر روی آیفون های نسل بعدی در آینده باشد.

 

حال بعد از انتشار تصاویر فوق، تصویر مفهومی از آن به صورت 3D نیز منتشر شد. حال ممکن است در آیفون 6 یا 7 با این طرح روبرو شویم، شایدم هرگز چنین مفهومی را در واقعیت نبینیم. با وجود سرد بودن این طرح از اپل بعید است در یک رقابت پایدار آن را به عنوان یک مزیت در نظر بگیرد. ولی باید به موضوع واقع گرایانه نگاه کرد به طوری که در شرایط کنونی اپل باید به سمت نوآوری و مزر های جدید برای ارائه ی محصولات جدید پیش رود تا جمله ی معروف استیو جابز “متفاوت فکر کن” را دوباره زنده کند.

SOURCE : blog.laptopmag   iclarified   appleinsider  gsmarena 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373