لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیفیتی فراتر از تصور با HTC Vive Pro تازه وارد

کیفیتی فراتر از تصور با HTC Vive Pro تازه وارد

به تازگی شرکت HTC محصول جدید خود را به همراه صفحه نمایشی با رزولوشن بالاتر و هدفون‌های تعبیه‌شده داخلی با نام Vive Pro معرفی نمود.

این کمپانی وضوح تصویر نمایشگر dual-OLED این محصول را به 2880 x 1600 ( 1400 x 1600 برای هر چشم با 615 ppi) افزایش داده است و 78 درصد افزایش کیفیت از1200 2160 x (1080 x 1200 برای هر چشم ) نسبت به Vive فعلی دارد.

اعداد پیش رو نتایجی قابل توجه و حیرت‌انگیز است. با آزمایشی که از این محصول در نمایشگاه CES 2018 صورت گرفت، خواندن متن‌ها نسبت به قبل راحت‌تر شده و وضوح صحنه‌های گرافیکی به مراتب بیشتر شده است.

موردی که کماکان در محصول جدید شرکت HTC امکان بهبود بیشتری دارد، میدان دید آن است.

هنوز زمانی که در حال استفاده از آن هستید، حس مشاهده یک جفت عینک را به صورت همزمان دارید، اگرچه وضوح تصویر فوق‌العاده بالای آن، دیگر حس پیکسل‌های مجزای تصویر را به شما القا نخواهد کرد.

در کنار ارتقای بسیار زیاد وضوح‌تصویر، تغییرات اعمال‌شده در زمینه طراحی محصول، آنرا به دستگاهی راحت‌تر برای استفاده تبدیل کرده است. بسیاری از کاربران سابق Vive، بخاطر سنگین بودن و تنظیم پر زحمت این گجت، آنرا دوست نداشتند.

اما این بار شرکت HTC، بازخورد‌های دریافتی را در محصول جدید خود لحاظ کرد و تغییر اندازه آنرا در جلوی دستگاه قرار داد تا بر طبق راحتی، کاربر بتواند به خوبی تنظیمش کند.

تعادل و وزن این مدل همچنین حس بهتری را ایجاد می‌نماید و مجموع تغییرات جزئی اعمال شده، HTC Vive Pro را به هدستی بهتر و مناسب‌تر تبدیل ساخته است.

همچنین قرار است این هدست با رنگ سرمه‌ای تیره عرضه گردد که در اخبار وبیشتر عکس‌ها رنگها روشن‌تر به نظر می‌رسند.

شرکت HTC هدفون‌هایی را به طور پیش‌فرض به این محصول اضافه کرده که بسیار مفید واقع شده است. همچون هدست Oculus Rift، شما می‌توانید برای راحت قرار گرفتن آنها در گوش، کاملا تنظیمشان کنید.

پشتیبانی صدای همه جانبه برای بازی‌های واقعیت‌افزوده VR در این مدل اضافه شده، اما بخاطر نبود تکنولوژی حذف نویز صدا، بهتر است در مکان‌های بی‌صدا و ساکت از آن استفاده گردد.

شرکت HTC قصد دارد برای آن‌دسته از کاربرانی که مایل به استفاده از سیم برای اتصال به کامپیوتر PC نیستند، یک آداپتور بی‌سیم برای محصولات Vive و Vive Proعرضه نماید.

این قطعه در جلوی هدست شما وصل می‌شود، این بدین معنی است که دیگر نیازی به ارتباط کابلی با کامپیوتر PC خود پیدا نمی‌کنید. اکنون محصول جدید کمپانی HTC و Oculus Rift جزو برترین هدست‌های واقعیت‌افزوده محسوب می‌شوند و قرار است این شرکت طی چند ماه آینده آنرا به بازار عرضه نماید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373