لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کروم باکس 3 نسخه مک مینی ارتقا یافته ایسوس

کروم باکس 3 نسخه مک مینی ارتقا یافته ایسوس

شرکت Asus رسما نسخه جدیدی از کامپیوتر مینی دسکتاپ خود را به نام Chromebox با سیستم‌عامل Chrome OS در نمایشگاه CES 2018 معرفی نمود.

مدل کرو‌م‌ باکس 3 ایسوس شباهت زیادی به مک مینی اپل دارد و بخاطر برخورداری از پردازنده نسل هشتم سری Core i اینتل که پیش از این تنها بر روی دستگاه‌های PC ویندوز 10دیده شده، بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.

این محصول همچنین برای اولین بار از یک پورت USB-C، دو درگاه HDMI و یک ارتباط DisplayPort برخوردار گشته است.

دستگاه معرفی شده جدید شرکت ایسوس دارای اینترنت Wi-Fi 802.11ac و پورت gigabit LAN است. این مشخصات مطمئنا موجب می‌شود تا ویدیو‌های با کیفیت 4K را به راحتی استریم کند.

هنوز شرکت Asus مشخصات کامل و قیمت این محصول را اعلام نکرده، اما بنابر اطلاعات بدست آمده، قرار است دستگاه بیزینس کلاس مذکور، در اواسط 2018 در دسترس عموم قرار بگیرد.

براساس مشخصات این محصول و افزوده ‌شدن اخیر Google Play store به اکوسیستم کروم او اس، می توان آنرا یک گزینه مناسب برای استریم‌کردن محتوای رسانه و یک دستگاه PC استثنایی و قابل حمل دانست.

رونمایی از کروم باکس 3 در حالی صورت گرفت که هنوز طرفداران مک مینی امیدوارند تا در سال 2018 نوید عرضه محصول جدیدی از این سری را از کمپانی اپل بشنوند.

همان طور که در مهر ماه مدیر‌عامل اجرایی اپل به این موضوع اشاره کرد، خط تولید کامپیوتر‌های دسکتاپ کوچک برای این شرکت اهمیت ویژه‌ای دارد، اما هنوز زمان مناسب برای دادن اطلاعات و جزییات بیشتر برای برنامه‌های سال جدید این شرکت فرا نرسیده است و به همین خاطر، کاربران اپل و کامپیوتر‌های مک همچنان میبایست چشم انتظار ورود مک مینی جدید باقی بمانند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420