لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

همکاری ریزر و فیلیپس برای گسترش نورپردازی کروما در تمام خانه

همکاری ریزر و فیلیپس برای گسترش نورپردازی کروما در تمام خانه

اگر از طرفداران پر و پا قرص شرکت ریزر و محصولاتش باشید، حتماً خواهید دانست که این شرکت در بسیاری از محصولات خود از نورپردازی ویژه‌ای با عنوان کروما استفاده می‌کند.

نورپردازی کروما در محصولاتی نظیر صفحه کلید، ماوس، هدفون و ماوس پد این برند محبوب دیده می‌شود. هدف اصلی ریزر برای تعبیه نورپردازی کروما، هماهنگ کردن آن با موارد نشان داده شده در کامپیوترهای گیمینگ این شرکت است. اما به تازگی شرکت ریزر در نمایشگاه CES 2018 که در لاس وگاس برگذار شده است، همکاری خود با شرکت فیلیپس را اعلام کرده است.

شرکت فیلیپس تا پیش از این روی تولید محصولات هوشمند سازی خانه با عنوان Hue تمرکز کرده بود. این سری از محصولات می‌توانند طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف در چراغ‌های LED را از طریق کنترل تلفن هوشمند و یا دستیار هوشمند صوتی به محیط خانه بیاورند.

ریزر تصمیم دارد تا با همکاری فیلیپس، چراغ‌های سری Hue را با کامپیوترهای شخصی تولید شده این برند همگام کند تا تجربه اجرای بازی‌های ویدیویی به طور کامل دستخوش تغییر و تحول شود. بر همین اساس، کاربران دستگاه‌های برند ریزر از این پس می‌توانند با تهیه تجهیزات فیلیپس، نورپردازی کروما را در تمامی سطح خانه خود بیاورند تا هارمونی رنگ‌ها در حین بازی احساس بهتری را برای آن‌ها ایجاد کند.

سری چراغ‌های Hue قرار است از طریق بریج و رابط اختصاصی هوشمند فیلیپس به کامپیوترهای ریزر متصل شده و همانند ابزارهای جانبی نظیر کیبورد و ماوس اختصاصی کمپانی ریزر، طیف رنگ هماهنگی را بر اساس شرایط مختلف بازی نشان دهد. با این حال نباید فراموش کرد که هزینه تهیه این چراغ‌های هوشمند به صورت جداگانه خواهد بود و خرج بیشتری را روی دست علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری و سری دستگاه‌های ریزر می‌گذارد.

ریزر قرار است در آینده‌ای نزدیک، آپدیت نرم‌افزاری ویژه خود را برای سازگاری با سری دستگاه‌های هوشمند سازی خانه Hue منتشر کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420