لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی در تلاش برای رقابت با ایرپادز

سونی در تلاش برای رقابت با ایرپادز

شرکت سونی به تازگی از هندزفری‌های بی‌سیم خود با عنوان Xperia Ear در جریان نمایشگاه CES 2018 واقع در لاس وگاس رونمایی کرده است.

مهم‌ترین خصوصیت این هندزفری‌های نه چندان کوچک و غیرزیبا در حفره داخلی آن‌ها خلاصه می‌شود. سونی با تعبیه این حرفه‌ها تلاش کرده تا امکان گوش کردن به صدای محیط اطراف در کنار پخش موسیقی را فراهم کند. اما در این میان به نظر می‌رسد که سونی آن‌چنان موفق عمل نکرده است.

پروژه‌های شرکت سونی در چند سال اخیر بیشتر روی تولید هدفون‌هایی خاص متمرکز بوده است که در حین استفاده از آن‌ها، کاربر بتواند صدای محیط اطراف خود را نیز بشنود. همین مسئله باعث شده تا ساخت یک هندزفری با قابلیت یاد شده به یکی از مهم‌ترین چالش‌های این کمپانی تبدیل شود.

این مسئله باعث شده تا سونی از تکنولوژی‌هایی جدید نظیر تعبیه میکروفون‌ها در هندزفری‌های مختلف برای دریافت و پخش صدای اطراف استفاده کند. در عین حال این روش‌ها آن‌چنان موفقیت آمیز نبوده‌اند و این شرکت تصمیم گرفته تا از نوآوری‌های جدیدی را به کار بگیرد.

هندزفری جدید سونی دارای کیفیت بسیار بالایی در پخش موسیقی است. بر همین اساس کاربران آن می‌توانند با شدت و وضوح بسیار بالایی به موسیقی گوش کنند. با این حال گوش کردن به صدای اطراف از جمله مسائلی است که باعث شده این هندزفری طراحی منحصر به فرد و نه چندان زیبایی داشته باشد.

در حین گوش کردن به موسیقی، صدای اطراف کاملاً گنگ به گوش می‌رسد. این مسئله به معنای این است که در حین قرار دادن آن‌ها در گوش، صدای اطراف شبیه به یک محیط شلوغ و پر سر و صدا، همانند فضای خالی یک فروشگاه بزرگ به گوش می‌رسد.

علاوه بر این، طراحی منحصر به فرد آن باعث شده تا بخش بزرگی از هندزفری جدید سونی در پشت لاله گوش قرار بگیرد که ظاهر آن شاید برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد. 

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420