لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادغام واقعیت افزوده در اسلحه‌های اسباب بازی با پشتیبانی از بازی‌های گوشی‌های هوشمند

ادغام واقعیت افزوده در اسلحه‌های اسباب بازی با پشتیبانی از بازی‌های گوشی‌های هوشمند

کمپانی Merge Labs واقع در San Antonio، برای اسلحه‌های بازی واقعیت‌مجازی ارزان‌قیمت خود شهرت فراوانی دارد. براساس اخبار نمایشگاه CES امسال، اکنون این شرکت در حال ساخت یک تفنگ اسباب بازی با پشتیبانی از بازی‌های واقعیت افزوده گوشی‌های هوشمند است.

این محصول که با نام 6Dof Blaster شناخته می‌شود یک اسلحه اسباب بازی با یک محفظه‌ نگهدارنده‌ برای گوشی هوشمند شماست، بنابراین می‌توانید گوشی‌هوشمند خود را دقیقا مطابق با محل تیررس اسلحه‌تان تنظیم کنید.

در نمونه آزمایشی موجود در نمایشگاه، در محفظه اسلحه مورد نظر گوشی آیفونX قرار گرفته بود و در حال اجرای یک بازی ترکیبی VR اول شخص تیراندازی بود. به گفته این شرکت، محصول مذکور بر پایه پلتفرمARkit اپل ساخته شده است.

این اسلحه دارای چهار دکمه است: ماشه، دکمه پر کردن تیر، دکمه بزرگنمایی و دکمه‌ای برای کم کردن آتش دشمن.

اما بخش جالب توجه و کمی گیج‌کننده این محصول نام آن است که معنی جالبی دارد. 6DoF نام اختصاری 6 سطح از آزادی است که به آزادی حرکات بدن یا اشیا در فضای سه‌بعدی بر می‌گردد.

این جمله در میان گیمر‌ها و دنیای واقعیت مجازی بسیار زیاد استفاده‌ می‌شود و مسئله‌ای کاملا جذاب تلقی می‌شود، عموما این نام به این معنی است که شما می‌توانید به اطراف نگاهی انداخته، در همه جهات حرکت کنید و در عین حال در محیط خلق‌شده مجازی باقی بمانید.

  در این مورد خاص، شرکت Merge با استفاده از 6DoF به توضیح این موضوع می‌پردازد که یک اپلیکیشن واقعیت‌افزوده به چه معنایی می‌تواند باشد.

این تنها یک اپلیکیشن محیطیAR نیست، بلکه شما می‌توانید جنبه‌‌های دنیای واقعی را نیز از طریق این برنامه مشاهده کنید.

به نقل از Merge

این یک نوع ترکیبی از واقعیت ‌افزوده است، فناوری mixed reality استفاده شده در این محصول همچنین با محصولاتی نظیر Microsoft HoloLens نیز سازگار است و در واقع محصولی کاملا تکامل یافته محسوب می‌شود.

شرکت Merge بخاطر محصولات پیشین خود نظیر هدست VR ارزان قیمت 50 دلاری‌اش که از یک مکعب 15 دلاری به عنوان نشانگر‌های AR استفاده می‌کرد، نزد گیمرها بسیار شناخته شده و معروف است.

این یک هدست فوق‌العاده است که به نسبت قیمت پرداختی، خیلی عالی عمل می‌کند. بر طبق گفته‌های موسس کمپانیAndrew Trickett ، کمپانی Merge تاکنون بیش از یک میلیون از این عینکهایVR فروخته است.

این شرکت در مورد قیمت محصول 6DoF Blaster صحبتی به میان نیاورده است و تنها به بیان این موضوع بسنده کرده که محموله‌های این محصول، تابستان امسال ارسال خواهند شد و کمپانی Merge بخشKit نرم‌افزاری آنرا برای توسعه‌دهنده‌گان باز خواهد گذاشت تا بتوانند نرم‌افزار‌ها و اپلیکیشن های متناسب با آنرا بسازند.

همچنین با انتشار مشخصات فنی تولیدی این اسباب بازی، به دیگر تولید‌کننده‌ها این اجازه را می‌دهد تا محصولات سازگار با Blaster را تولید نمایند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420