لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن Nvidia Geforce Now لپ تاپ شما را به یک کامپیوتر گیمینگ تبدیل می‌کند

اپلیکیشن Nvidia Geforce Now لپ تاپ شما را به یک کامپیوتر گیمینگ تبدیل می‌کند

 

شرکت انویدیا سال پیش نسخه بتای سرویس استریم بازی Geforce Now خود را برای کامپیوتر‌های مک عرضه کرد و بالاخره بعد از کلی انتظار، این نسخه برای کامپیوتر‌های PC نیز عرضه شد.

این امر موجب می‌شود تا سرویس بتا و آزمایشی این نرم‌افزار با گسترش و توسعه‌ای فراتر از سابق، به طور ویژه‌ای برای دستگاه‌های اندروید مبتنی بر محافظ Nvidia نیز قابل دسترس باشد و به هسته اصلی مخاطبان بازی ویندوزی فراخوانده شود.

تیم Verge شانس این را داشت تا نسخه اولیه سرویس بتای Geforce Now را بر روی یک کامپیوتر ویندوز 400 دلاری در نمایشگاه CES آزمایش کند.

بزرگترین نگرانی‌ها در مورد سرویس استریم بازی در مورد تاخیر و ارتباط اینترنت است، اما شرکت Nvidiaاین سرویس را با استفاده از یک کانکشن اینترنتی با سرعت 50mbpsبر روی Wi-Fi هتل Wynn راه‌اندازی کرد و به همین خاطر، هیچ‌گونه مشکلی به هنگام اجرا دیده نشد و در عین حال، این احساس را به کاربر می‌داد که در حال اجرای مستقیم بازی بر روی یک لپ‌تاپ حرفه‌ای است.

چنانچه واقعا میخواستم به عنوان مثال بازی Player Unknown Battlegrounds را با چنین دستگاهی اجرا کنم، در نهایت به سختی با سرعت 2fps رندر میشد و امری غیر ممکن به نظر می‌رسید، اما توانستم به راحتی با سرویس مذکور این کار را انجام دهم.

به نقل از Verge

شرکت انویدیا بازی ها را از 7 دیتاسنتر در سراسر آمریکا و اروپا استریم می‌کند. در آزمایش صورت گرفته، تیم Verge در حال انجام این بازی در لاس وگاس با سروری در لوس آنجلس بوده و Nvidia این طور عنوان کرده که قرار است میزان تاخیر این سرویس را برای کاربران، حداکثردر نرخ زیر 30ms نگه دارد.

براساس شواهد این طور که معلوم است با استفاده از این سرویس گیمینگ جدید چنانچه نزدیک دیتاسنتری زندگی نکنید و یا کانکشن اینترنت‌تان قابل اعتماد نباشد، استثنائات زیادی برای‌تان‌ در نظر گرفته خواهد شد.

البته بخاطر اینکه این سرویس ازShield قابل اجرای کمپانی جداست، ما نیاز داریم تا سرویس Geforce now را برای پلتفرم Windows در مکان‌های مختلف تست کنیم.

سرویس استریم بازی با اختصاص دادن یک پردازشگر گرافیکی GPU به هر کاربر کار می‌کند، بنابراین عملکرد و نرخ فریم میبایست بسیار پایدار باشد.

همچنین Nvidia در حال وارد کردن مجموعه بازی‌های Steam در سرویس Geforce Now برای ویندوز است که موجب می‌شود تا گیمر‌های PC مشتاق انجام این‌گونه بازی‌ها، بتوانند از این پس بازی‌ها را بر روی لپ تاپ‌های نرمال و سطح پایین خود نیز اجرا کنند.

هم اکنون نسخه بتای این سرویس عرضه شده است و شرکت Nvidia هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان دقیق عرضه نسخه کامل آن ارائه نداده است، اما شما می‌توانید از طریق وب‌سایت Nvidia به نسخه آزمایشی بتای آن دسترسی یابید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420