لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

SanDisk از اولین فلش مموری 1 ترابایتی دنیا، با پورت USB-C رونمایی کرد

SanDisk از اولین فلش مموری 1 ترابایتی دنیا، با پورت USB-C رونمایی کرد

 یکی از عجیب‌ترین و در عین حال شگفت‌انگیزترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه CES 2018 متعلق به شرکت SanDisk است.

این شرکت هر سال در نمایشگاه CES گجت‌های مختلفی را به دنیا معرفی می‌کند. این در حالی است که کمپانی یاد شده در نمایشگاه امسال تنها از یک فلش مموری رونمایی کرده است.

فلش مموری جدید SanDisk دارای ظرفیت 1 ترابایت است که با درگاه USB-C برای انتقال داده ساخته شده است. البته لازم به یادآوری است که این محصول هنوز به صورت نمونه اولیه است و SanDisk خط تولید انبوه این محصول را شروع نکرده است.

پیش از این نیز شرکت کینگ استون اقدام به تولید فلش مموری 2 ترابایتی خود با عنوان DataTraveler کرده بود. گفتنی است که این فلش با درگاه USB 3.0 تولید شده بود. سن دیسک تصمیم دارد تا این محصول را به یکی از ابزارهای جانبی مهم برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی تبدیل کند. بر همین اساس، در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم شاهد پشتیبانی بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی از ذخیره‌سازی 1 ترابایتی باشیم.

ذخیره‌سازی یک ترابایتی با پورت USB-C همچنین می‌توانید یک محصول کاملاً کارآمد برای مک بوک‌های اپل و کاربران آن باشد. با وجود این فلش مموری کاربران مک بوک‌های جدید دیگر دغدغه همراه داشتن هارد اکسترنال و تبدیل‌های گوناگون مربوط به آن را نخواهند داشت و می‌توانند حجم زیادی از اطلاعات را از طریق یک فلش مموری کوچک انتقال دهند.

سندیسک به عنوان سازنده این محصول، هنوز قیمت نهایی آن را اعلام نکرده است. با این حال پیش بینی می‌شود که قیمت این محصول نزدیک به 500 دلار باشد. این پیش بینی از آنجایی صورت گرفته است که قیمت یک ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت مشابه، به همراه پورت USB-C برابر 350 دلار است.

علاوه بر این، پیش‌بینی‌های صورت گرفته اعلام داشته‌اند که سندیسک تصمیم دارد تا این محصول را تا اواسط سال میلادی جاری روانه بازار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420