لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iOS 11.2.2 به همراه حذف آسیب‌پذیری Spectre از راه رسید

iOS 11.2.2 به همراه حذف آسیب‌پذیری Spectre از راه رسید

 شرکت اپل روز گذشته آپدیت جدید سیستم عامل همراه خود را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ عرضه کرد. این آپدیت در حقیقت نهمین به‌روزرسانی رسمی شرکت اپل از iOS 11 است که تقریباً یک ماه پس از iOS 11.2.1 منتشر شده است.

iOS 11.2.2 شامل بهبودهای بسیاری نظیر افزایش سرعت فرایند پرداخت از طریق Apple Pay Cash و بهبود شارژ سریع به صورت بی‌سیم می‌شود. بر همین اساس، کاربران با دریافت iOS 11.2 می‌توانند از سیستم شارژ سریع 7.5 واتی با سرعت بالا استفاده کنند.

گفتنی است که آپدیت کردن دستگاه‌ها به iOS 11.2.2 رایگان بوده و اپل این به‌روزرسانی را به صورت عمومی عرضه کرده است. به همین دلیل کاربران نیازی به تهیه اکانت‌های 99 دلاری نخواهند داشت. کاربران از همین حالا می‌توانند با رفتن به بخش تنظیمات دستگاه خود، این آپدیت را دریافت کنند.

برای آپدیت، ابتدا از شارژ دستگاه خود اطمینان حاصل کرده و سپس دستگاه را به اینترنت متصل کنید. در نهایت با رفتن به بخش Settings –> General –> Software Update، فرایند به‌روزرسانی را شروع کنید.

مهم‌ترین تغییر اعمال شده در iOS 11.2.2 حل مشکلات امنیتی اخیر است. بر همین اساس، آپدیت جدید مشکلات مربوط به آسیب‌پذیری‌های اخیر با عنوان Meltdown و Spectre را به طور کامل از بین خواهد برد. بر همین اساس، دستگاه‌های همراه اپل، نظیر آیفون، آیپد و آیپاد تاچ نسل جدید با نصب این آپدیت، دیگر نفوذپذیری‌ها مربوط به سخت افزار و پردازنده را نخواهند داشت.

علاوه بر این، برخی از باگ‌های مربوط به مرورگر اینترنت سافاری نیز در آپدیت اخیر برطرف شده است. در عین حال مشکلات مربوط به WebKit نیز در این بسته نرم افزاری جدید حل شده است.

به‌روزرسانی جدید در حالی منتشر شده است که بسیاری از کاربران به دلیل جنجال‌های اخیر بر سر باتری، تمایلی به نصب این به‌روزرسانی نخواهند داشت. از طرف دیگر بسیاری از افراد به دلیل آسیب‌پذیری‌های اخیر، به کاربران توصیه می‌کنند که آپدیت جدید را دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420