لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت تعویض 29 دلاری باتری آیفون‌ها: یکبار برای هر دستگاه

محدودیت تعویض 29 دلاری باتری آیفون‌ها: یکبار برای هر دستگاه

 پس از اعلام کاهش قیمت خدمات تعویض باتری‌های آیفون، بسیاری از کاربران به این مسئله امیدوار شدند که می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر، از تلفن هوشمند خود برای مدتی طولانی‌تر استفاده کنند. این در حالی است که اپل به تازگی از محدودیت‌های این تخفیف ویژه پرده برداشته است.

بر اساس این محدودیت‌ها، اپل تنها به کاربران آیفون 6 و جدیدتر از آن خدمات تعویض باتری را ارائه می‌دهد. تعویض باتری با قیمت 29 دلار برای هر آیفون، فقط یک بار ارائه می‌شود و در عین حال، مرکز خدمات اپل باید تست‌های لازم را برای اطمینان از اینکه باتری آیفون دچار مشکل شده است را انجام دهد.

این مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران آیفون‌ها، توان بهره‌مندی از خدمات 29 دلاری را نداشته باشند و در عین حال اپل این خدمات را فقط یک بار ارائه خواهد داد.

تا پیش از این نیز اپل در برگه خصوصیات فنی آیفون‌ها اعلام کرده بود که باتری به کار رفته در این محصولات پس از 500 سیکل شارژ به 80 درصد بازدهی اول کاهش پیدا می‌کند.

در عین حال، اپل در صورت پایان یافتن طول عمر مفید باتری، سرعت پردازش آیفون‌ها را به صورت نرم افزاری کاهش می‌دهد. پس کاربران برای استفاده از نهایت قدرت پردازش، مجبور هستند تا باتری دستگاه خود را تعویض کنند.

افشای این مسئله توسط اپل باعث شد تا موجی منفی علیه اپل و تلفن‌های هوشمند این شرکت شکل بگیرد. با این حال این شرکت با اعلام عذرخواهی از کاربران تصمیم گرفت تا قیمت خدمات تعویض را کاهش دهد. اما حالا با انتشار محدودیت یاد شده، ممکن است بسیاری از کاربران این تلفن هوشمند برای بار دیگر موجی از اعتراضات را علیه این کمپانی راه بی‌اندازند.

علاوه بر این، بسیاری از کاربران از این پس تصمیم گرفته‌اند که آپدیت‌های جدید iOS را برای دستگاه‌های خود دریافت نکنند تا بازدهی آیفون‌ها در سطح قابل قبول باقی بماند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373