لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اعتراف مشاور ارشد اپل : سیستم نامگذاری آیفون گیج کننده است.

اعتراف مشاور ارشد اپل : سیستم نامگذاری آیفون گیج کننده است.

Ken Segall در یک پست در وبلاگ خود تایید کرد بسیاری از مردم به سیستم نامگذاری محصولات جدید اپل مشکوک هستند و آن را غیر منطقی و سردرگم می دانند. وی در ادامه گفته های خود اذعان دارد که آسیب هایی در سیستم نامگذاری اپل وجود دارد. به عنوان مثال : برای آیپد به ترتیب ، آیپد، آیپد 2 و آیپد جدید نامگذاری شده در حالی که از نام آیپد 3 خبری نیست همچنین برای آیفون 4s که از نظر ظاهر نسبت به آیفون 4 تغییری نیافته تنها پسوند S در پشت آن ظاهر شده است و همین طور برای آیفون 5 که تنها 0.5 اینچ بزرگتر شده است. در حالی که اپل ادعا می کند که مدل های جدید به طور کامل دوباره طراحی شده اند.

Ken Segall
Ken Segall شش سال از عمر خود را به همکاری با اپل و استیو جابز گذراند. او در ابتدا در آژانس تبلیغات بلند مدت اپل در بخش Da1L1/TBWA/Chiat/Day به عنوان مدیر خلاق در حال فعالیت بود و بعد از آن تا سال 2008 به عنوان مشاور در اپل مشغول به کار شد.

مشاور اپل
او همچنین نویسنده کتابی با عنوان “Insanely Simple” (بسیار ساده)، می باشد. او در این کتاب در مورد دلیل کسب موفقیت اپل نسبت به سایر شرکت های بدون موفقیت و موضوعاتی دیگر در مورد شرکت اپل صحبت کرده است. با وجود این همه انتقاد او از شرکت اپل وی همچنان شرکت اپل را بهترین و جز شرکت های مورد علاقه خود می داند.

آیفون ۴ اس
Segall می گوید:
اکثر کارشناسان معتقدند که شرکت اپل در هر سال یک ارتقاء عمده در مدل های ” S ” به ارمغان می آورد. از نظر من این مدل ها تنها پیشرفت های کوچکی به همراه خود دارند. هنوز مشخص نشده است که قصد اپل در مورد این کار چیست ولی برای من آیفون “4S” توسعه نیافته است. با این که اپل در طراحی محصولات سعی و تلاش بسیار کرده تا بهترین محصول را ارئه دهد، اما واقعیت غیر قابل اجتناب است به طوری که مدل آیفون 4 و 4s بسیار ساده می باشند. از همه مهم تر پسوند ” S ” موجود در پشت آیفون بهبود متوسطی از محصول را نشان می دهد.

ثابت شده است بازاریابی اپل در حال حاضر قدیمی و خسته کننده به نظر می رسد. حال اپل برای جدایی از این بازاریابی خسته کننده باید آستین های خود را بالا بکشد و دست به کار شود. اگر همین طور پیش رود ممکن است از مسیر اصلی خود منحرف شود.

آیا برداشتن پسوند S از نسخه های آیفون و معرفی محصولی با نام جدید، برای اپل بهتر است؟

source : appleinsider

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373