لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تلفن هوشمند L2 سونی با سنسور اثر انگشت در آمریکا عرضه خواهد شد!

تلفن هوشمند L2 سونی با سنسور اثر انگشت در آمریکا عرضه خواهد شد!

ظاهرا قرار است تا تلفن‌های هوشمند سونی، به همراه سنسور اثر انگشت به کشور آمریکا وارد شوند. می‌دانیم که آنچنان شگفت‌انگیز نیست، چرا که تمامی دیوایس‌ها به این گزینه مجهز هستند. اما به دلایلی، شرکت سونی تا به حال دیوایس‌های خود را بدون سنسور اثر انگشت در کشور آمریکا به فروش می‌رساند.

سه محصول بعدی سونی به نام‌های XA2، XA 2 Ultra و L2 برای ورود به خاک آمریکا به سنسور اثر انگشت مجهز خواهند شد. همچنین طراحان سونی اینبار محل قرارگیری سنسور را تغییر داده و آن را از داخل دکمه هوم به پشت دیوایس انتقال داده است. مطمئنا این حرکت ظاهر زیبایی به دستگاه نخواهد داد، اما کاربران اندرویدی به این حالت عادت نموده‌اند.

اضافه نمودن سنسور اثر انگشت به تلفن‌های هوشمند، نشان دهنده آن است که سونی بازار کشور آمریکا را جدی گرفته است و ظاهرا قصد دارد تا مجددا به دوران اوج خود برگردد. 

البته ظاهر این محصولات آنچنان که باید و شاید، جذاب و به قول معروف تو دل برو نیستند. شایان ذکر است که XA2 و XA2 Ultra در دسته محصولات میان‌رده قرار گرفته و L2 را می‌توان یک تلفن هوشمند رده پایین به حساب آورد.

اسنپدراگون 630 مسئولیت عملیات پردازشی دو محصول ابتدایی را بر عهده دارد و صفحه نمایش آنها نیز به ترتیب 5.2 و 6 اینچ است. هنوز صحبتی در مورد قیمت آنها به میان نیامده و اواخر ماه جاری یا اوایل فوریه عرضه خواهند شد.

L2 سونی به نمایشگر 5.5 اینچی، سیستم عامل اندروید نوقا، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. زمان عرضه آن نیز به همراه XA2 خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420