لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادغام دستیار‌های هوشمند صوتی Alexa و Google با هشدار‌دهنده آتش سوزی

ادغام دستیار‌های هوشمند صوتی Alexa و Google با هشدار‌دهنده آتش سوزی

نمی توان تعداد روش‌های تعامل با دستیاران هوشمندی نظیر Alexa ،Siri یا Google Assistant را شمرد. امروزه گجت‌های سازگار با این سرویس‌ها روز به روز در حال افزایش هستند و در آینده‌ای نزدیک با وجود فناوری یادگیری ماشینی، استفاده از این قابلیت‌ها در منزل و محل کار عملی توجیه‌پذیر ومرسوم به حساب خواهند آمد و به عضوی جدانشدنی از وسایل و تجهیزات ما تبدیل خواهند شد. هوشمندسازی خانه و تجهیزات منزل علیرغم مزایا و قابلیت‌های ویژه‌‌اش، هزینه‌ای سرسام‌آور را در پی خواهد داشت اما بدون شک به مرور زمان، این مشکل نیز برطرف می‌گردد.

بنابر گزارش CNET، نخستین دستگاه هوشمند آلارم‌دهنده آتش و دود و شناسایی مونوکسید کربن توسط شرکت Onelink Safe & Sound با نام First Alert عرضه شده است و مجهز به دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت می‌باشد.

با نصب محصول Onelink به سقف خانه ( میبایست سخت‌افزار آن نصب گردد، اما دارای باتری بکاپ است) شما از صدایی همه جانبه و فراگیر برخوردار می‌شوید و در واقع نسبت به قبل، احساس امنیت بیشتری پیدا خواهید کرد.

علاوه بر تمام قابلیت‌های استاندارد الکسا یک اپلیکیشن همراه، شما را قادر می‌سازد تا آلارم دستگاه را تست کرده و سایلنت کنید.

در صورتی که Alexa دستیار مورد علاقه‌تان نباشد، محصول First Alert به شما نسخه Safe & Sound دستیار صوتی Google Assistant را پیشنهاد خواهد کرد و همچنین یک نسخه برای ادغام شدن و سازگاری با Apple HomeKit نیز وجود دارد که به عنوان اسپیکر AirPlay 2 کار می‌کند.

هنوز شرکت سازنده آن، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول نداده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420