لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هاب هوشمند Belkin با قابلیت اتصال به HomeKit رونمایی شد

هاب هوشمند Belkin  با قابلیت اتصال به HomeKit رونمایی شد

شرکت Belkin در جریان CES 2018 از یک هاب هوشمند با قابلیت کنترل سیستم‌های اتوماسیون خانه رونمایی کرد.

این هاب هوشمند که Wemo نام دارد به تجهیزات هوشمند سازی خانه امکان اتصال به هوم کیت را می‌دهد. این هاب هوشمند سال گذشته معرفی شده بود که از امروز با قیمت 40 دلار آماده عرضه در آمریکا شده است.

هاب جدید به کاربران امکان اتصال هم‌زمان چندین ابزار و لوازم هوشمند سازی خانه را می‌دهد و کاربران می‌توانند با استفاده از یک تلفن هوشمند، و یک فرمان مشخص، تمامی سیستم‌های یک خانه هوشمند را کنترل کنند.

این محصول شباهت زیادی به هاب هوشمند سازی خانه تولید شده توسط شرکت فیلیپس و Insteon دارد. علاوه بر این، کاربران با استفاده از این هاب می‌توانند ابزارهای خود را از طریق هوم کیت کنترل کنند. گفتنی است که WEMO علاوه بر اتصال به هوم کیت، امکان کنترل از طریق دستیار هوشمند گوگل و الکسا را دارد.

هاب جدید Belkin در حالی معرفی و عرضه شده است که سیاست‌های جدید اپل برای پشتیبانی محصولات در هوم کیت تغییر کرده است. بر اساس قوانین جدید تنها دستگاه‌هایی از هوم کیت پشتیبانی می‌کنند که در آن‌ها چیپ‌هایی اختصاصی تعبیه شده باشد. این مسئله باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها برای ارائه قابلیت پشتیبانی محصولات هوشمند سازی خود در HomeKit اقدام به عرضه یک هاب هوشمند برای اتصال مشترک تمامی دستگاه‌ها به هوم کیت کنند.

به طور کل این هاب می‌تواند به عنوان یک واسط میان دستگاه‌های هوشمند خانه و آیفون کاربران عمل کند که از طریق آن کاربران قادر به ارسال فرمان‌های خانه هوشمند خود هستند.

گفتنی است که سیاست‌های سخت گیرانه اپل برای پشتیبانی از هوم کیت باعث شده تا بسیاری از خریداران و تولید کنندگان محصولات هوشمند با محدودیت‌های زیادی همراه باشند. این سیاست‌ها معمولاً بر پایه تلاش هر چه بیشتر برای ساخت محصولاتی هوشمندتر در نظر گرفته شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420