لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژکتوری جدید امکان پخش دو تصویر همزمان را به گیمرها می‌دهد

پروژکتوری جدید امکان پخش دو تصویر همزمان را به گیمرها می‌دهد

استارتاپ MirraViz که در نمایشگاه CES 2018 حضور پیدا کرده است، آمده تا از یک گجت جدید و جذاب رونمایی کند. به وسیله پروژکتور جدیدی که طراحی و ساخته شده است، دو گیمر به صورت مجزا می‌توانند تصویر مخصوص به خود را همزمان توسط آن بر روی پرده نمایش مشاهده کنند. جالب اینجاست که برای دیدن چنین چیزی، به هیچ لوازم جانبی خاصی نیاز نبوده و صرفا دو چشم بینا کافی است!

این پروژکتور که MultiView Screen نام دارد، محصولی است که مطمئنا جای کار بسیار زیادی را دارد و افراد زیادی را نیز به وجد آورده است. تکنولوژی قرار گرفته در این گجت، retro-reflection نام دارد که در تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز از آن استفاده می‌شود. به کمک آن، شخصی که در زاویه دید متفاوتی نسبت به فرد دیگر ایستاده است، تصویر مستقلی را مشاهده می‌کند. به این ترتیب دیگر باید با قابلیت Split-Screen خداحافظی کنیم!

در سال 2011، کمپانی ال‌جی از قابلیتی به نام Dual Play رونمایی کرد که به کمک عینک‌هایی، کاربران قادر بودند تا دو تصویر مختلف دو بعدی را به صورت سه بعدی تماشا کنند. سونی نیز از چنین قابلیتی به همراه PlayStation 3D Display استفاده نمود و نام آن را SimulView گذاشت. اما MirraViz همانطوری که پیشتر اشاره کردیم، چنین کاری را بدون نیاز به هیچ چیز خاصی انجام می‌دهد.

شرکت سازنده این پروژکتور، ایده‌های مختلفی برای استفاده کنندگان در سر داشته است. یکی از آنها به گیمرها تعلق دارد که به دو شخص اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان و در کنار یکدیگر، به انجام بازی‌های مستقل بپردازند. مورد استفاده بعدی نیز به اعضای خانواده برمی‌گردد. به عنوان مثال دو شخص می‌توانند به صورت همزمان، محتوای مورد علاقه خود را روی یک نمایشگر مشاهده کنند، بدون اینکه مزاحمتی برای یکدیگر ایجاد نمایند.

پروژکتور MirraViz هم اکنون با قیمت 499 دلار به فروش می‌رسد.

در ویدئوی زیر که در خلال نمایشگاه CES 2018 گرفته شده است، میتوانید چگونکی کار با آن را تماشا کنید:

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420