لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یخچال هوشمند ThinQ ال جی با سیستم‌عامل webOS

یخچال هوشمند ThinQ ال جی با سیستم‌عامل webOS

همانطور که می‌دانید پیش از ال جی، شرکت سامسونگ یخچال‌هایی با صفحه‌نمایش‌های لمسی ساخته بوده است. اما این‌بار، شرکت LG یخچالی ساخته که محتویات درونش با شفاف شدن درها، برای شما نمایان می‌گردد.

امسال در نمایشگاه CES 2018، بالاخره با محصول جدید و هوشمند InstaView ThinQ، دو ایده اصلی و جدید ذکر شده در یک دستگاه ترکیب شد. این محصول از یک نمایشگر لمسی 29 اینچی برخوردار است و زمانی که بر روی آن دوبار ضربه بزنید، به صورت شفاف یا ترانما در خواهد آمد.

این شرکت در واقع دو سال پیش نیز با مدل Smart InstaView Door-in-Door که با یک ویندوز 10 کامل اجرا میشد، اینکار را انجام داده بود. اما هنوز معلوم نیست که کمپانی LG در محموله‌های قبلی و ارسال شده، از این سیستم‌عامل استفاده کرده باشد.

نسخه حاضر با استفاده از یک نمایشگر لمسی و نرم‌افزار webOS و قابلیت Amazon Alexa به مدیریت غذاها می‌پردازد و شما را قادر می‌سازد تا غذا را با استیکر‌های مجازی تگ کرده و تاریخ انقضای آنها را وارد کنید و در عین حال، زمانی که محتویات داخل یخچال در حالتمام شدن یا خراب شدن باشند، به صورت خودکار به شما یاد‌آوری می‌کند. همچنین درون یخچال یک دوربین دید باز 360 درجه قرار گرفته که به شما این امکان را می‌دهد تا از راه دور، زمانی که بیرون هستید یخچال خود را مشاهده کرده و به بررسی کسری‌های درون آن بپردازید.

متاسفانه، تصویر واضحی از این محصول هنوز در دسترس نیست، اما این طور به نظر می‌رسد که کاربر قادر خواهد بود زمانی که نمایشگر یخچال نیمه شفاف است، به تگ کردن غذا به صورت مستقیم با حرکات ناشناخته واقعیت‌افزوده بپردازد.

شرکت LG همچنین برای جلب توجه مشتریان به توضیح این موضوع پرداخت که چگونه همه گجت‌های ThinQ می‌توانند برای آسان‌تر ساختن کارهای آشپزخانه با یکدیگر صحبت کنند. بنابراین یخچال ThinQ می‌تواند با فر EasyClean شما در ارتباط باشد. این به شما کمک می‌کند تا به پخت قدم به قدم غذا با دستورات اپلیکیشن recipe یخچال بپردازید. سپس، فر EasyClean می‌تواند ماشین ظرفشویی QuadWash شما را درباره وعده غذایی که میل کرده‌اید با خبر سازد، بنابراین دستگاه مورد نظر می‌تواند به طور سودمند‌تری، چرخه شستشوی ظرف‌ها را انتخاب نماید.

البته واضح است که مجهز کردن آشپزخانه و جایگزینی تجهیزات قدیمی با محصولات هوشمند جدید، مستلزم پرداخت هزاران هزار دلار است( تازه اگر همان طور که شرکت LG ادعا کرده، این وسایل به خوبی با یکدیگر کار کنند)، اما به هر حال با خرید آنها، منظری جذاب از یک آشپزخانه ایده‌آل و کاملا مدرن خواهید داشت.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در زمینه قیمت و زمان عرضه یخچال InstaView LG توسط این شرکت ارائه نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420