لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

روتر جدید لینکسیس مخصوص ایکس باکس وان از راه رسید

روتر جدید لینکسیس مخصوص ایکس باکس وان از راه رسید

شرکت لینکسیس در جریان رویداد CES 2018 از یک نسخه جدید روترهای گیمینگ خود برای کار بهینه‌تر و سریع‌تر با کنسول ایکس باکس وان رونمایی کرد.

این روتر در حقیقت نسخه‌ای خاص از مدل WRT32X روترهای کمپانی لینکسیس است که کارکرد بهتری با کنسول بازی خانگی ایکس باکس وان دارد. بر اساس ادعای کمپانی سازنده این روتر، ایکس باکس وان قابلیت اتصال خودکار به آن را دارد و می‌تواند ترافیک ارسال و دریافتی مخصوص به بازی را با اولینی بیشتری انتقال دهد.

این روتر، از موتور هوشمند لینکسیس برای اولویت دهی به ترافیک‌ها استفاده می‌کند که تا پیش از این در مدل‌های قدیمی روترهای سری WRT32X دیده شده است. گفتنی است که روترهای قبلی این سری سازگاری بیشتری برای بازی‌های کامپیوترهای شخصی داشتند که حالا برای کنسول ایکس باکس وان نیز بهینه‌سازی شده است.

لینکسیس در معرفی این روتر ادعا کرده که اتصال و پینگ ایکس باکس وان به اینترنت و شبکه از طریق آن تا 65 درصد بهینه‌تر خواهد بود.

این روتر همچنین از جدیدترین استاندارد وای فای با عنوان with 802.11ac استفاده می‌کند و علاوه بر آن، 4 پورت اترنت و یک پروت USB 3.0 برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، روتر جدید لینک سیستم با آنتن‌های دو بانده تولید شده تا امکان شخصی سازی ترافیک بازی‌ها برای ایکس باکس و کامپیوتر شخصی به طور هم‌زمان بهینه شود.

قیمت این روتر با نسخه بهینه شده آن برای ویندوز و کامپیوترهای شخصی تفاوتی ندارد. بر همین اساس این محصول قرار است در ماه فوریه با برچسب قیمت 299 دلار از طرف شرکت لینکسیس به صورت عمومی عرضه شود.

علاوه بر این، Linksys تصمیم دارد تا در بهار 2018 از آپدیت‌هایی جدید برای فریمور دستگاه‌های گیمینگ خود رونمایی کند که کار انتقال داده و پینگ کنسول‌های بازی را در دیگر نسخه‌های روتر مدل WRT32X بهینه‌سازی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373