لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کلیدهای هوشمند iDevices با دستیار صوتی معرفی شدند

کلیدهای هوشمند iDevices با دستیار صوتی معرفی شدند

شرکت iDevices به تازگی از نسل جدید کلید هوشمند چراغ خانه خود رونمایی کرده است. این کلید به صورت داخلی مجهز به دستیار هوشمند صوتی شرکت آمازون، با عنوان الکسا است می‌تواند به صورت مستقیم پیام‌های صوتی مبتنی بر خاموش و یا روشن شد چراغ را دریافت کند.

تا پیش از این بسیاری از تجهیزات هوشمند سازی خانه به دستیارهای هوشمند مجهز شده بودند و کاربران می‌توانستند از طریق اتصال آن‌ها به تلفن هوشمند یا اسپیکرهایی نظیر گوگل هوم یا آمازون اکو قادر به کنترل تجهیزات اتوماسیون خانه خود باشند.

با این حال iDevices به تازگی از نوآوری جدیدی استفاده کرده است که بر اساس آن کاربران بدون نیاز به استفاده از تلفن هوشمند خود، می‌توانند به صورت مستقیم چراغ‌های خانه را از طریق فرمان‌های صوتی کنترل کنند.

کلید هوشمند چراغ خانه iDevices از این پس می‌تواند به صورت مستقیم توسط الکسا کنترل شود. علاوه بر این کلید هوشمند جدید می‌تواند به صورت یکپارچه اخبار و موارد مختلف را از طریق اتصال به اینترنت با کاربر خود در میان بگذارد.

کمپانی تولید کننده این ابزار هوشمند، همچنین بک چراغ LED دایره‌ای شکل آبی رنگ را در چراغ خود قرار داده است که الکسا از طریق آن می‌تواند جلوه‌ای بصری داشته باشد. لازم به ذکر است که این محصول از سنسورهای مختلفی نظیر شتاب سنج استفاده می‌کند تا تشخیص بهتری از اتفاقات اطراف خود داشته باشد.

iDevices هنوز در مورد قیمت این محصول و زمان عرضه عمومی آن اطلاعاتی را منتشر نکرده است. با این حال پیش بینی می‌شود که این محصول هوشمند سازی خانه تا پیش از شروع سال 2019 میلادی به بازار عرضه شود.

تعبیه الکسا در کلید هوشمند می‌تواند نشانه‌ای از آینده دستگاه‌های هوشمند باشد. بر همین اساس بسیاری بر این باورند که در آینده‌ای نزدیک، تجهیزات هوشمند سازی خانه بدون نیاز به اسپیکر هوشمند کار خواهند کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420