لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ از تلویزیون غول پیکر ماژولار خود رونمایی کرد

سامسونگ از تلویزیون غول پیکر ماژولار خود رونمایی کرد

 CES 2018 برای سامسونگ بسیار خوب و موفقیت آمیز بوده است. این شرکت در رویداد اخیر لاس وگاس محصولات جدیدی را رونمایی کرده است.

بر همین اساس شرکت کره‌ای به تازگی از یک تلویزیون غول پیکر با عنوان The Wall رونمایی کرده است. این محصول یک نمایشگر غول پیکر 146 اینچی تولید شده با تکنولوژی MicroLED است.

سامسونگ در معرفی تکنولوژی جدید اعلام کرده که هر دو فناوری LED و OLED از خودشان نور ساطع می‌کنند و نیازی به نور پس زمینه ندارند. با این حال فناوری جدید علاوه بر افزایش کیفیت نور پس زمینه، میزان تفکیک‌پذیری تصاویر را نیز افزایش خواهد داد.

این تلویزیون غول پیکر با طراحی بدون حاشیه و فام ساخته شده است. علاوه بر این تکنولوژی جدید به سامسونگ اجازه داده تا این محصول را به صورت ماژولار توسعه دهد. البته کره‌ای‌ها در مورد خصوصیت منحصر به فرد فناوری ماژولار صحبت نکرده است. با این حال این شرکت اعلام کرده که کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت کارهای مختلف و هوشمند را با نمایشگر بزرگ تلویزیون جدید انجام دهند.

تلویزیون جدید سامسونگ هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است و این شرکت هنوز در زمینه طراحی مفهومی آن کار می‌کند. با این حال این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک اقدام به تجاری‌سازی آن کند. بر همین اساس، قرار است تا پایان بهار 1397 این شرکت تلویزیون هوشمند خود را به صورت عمومی ارائه کند.

گفتنی است که سامسونگ هنوز در مورد اینکه این محصول مجهز به سیستم هوشمند است یا خیر، سخنی به میان نیاورده است. با این حال در صورت تجهیز این محصول به پردازنده و سیستم عامل هوشمند، می‌توان امیدوار بود که در این تلویزیون غول پیکر توان کنترل سیستم‌های هوشمند سازی خانه را خواهد داشت و می‌تواند محتوای بیشتری را به صورت مستقل از طریق شبکه یا اینترنت به نمایش دربیاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت