لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اوبر یکی از مشتریان انویدیا شد

اوبر یکی از مشتریان انویدیا شد

 شرکت انویدیا در چند سال اخیر تلاش‌های زیادی در مورد ساخت محصولات مبتنی بر سیستم هوشمند سازی اتومبیل‌ها کرده است. بر همین اساس شرکت‌های زیادی از جمله اوبر و فولکس به تازگی مشتری این کمپانی شده‌اند.

انویدیا در جریان CES 2018 اعلام کرد در حال ساخت یک چیپ مبتنی بر پردازش‌های هوش مصنوعی با عنوان Xavier است و مشتریان این محصول، از همین حالا روند سرمایه‌گذاری و پیش‌خریدهای آن را شروع کرده‌اند. گفتنی است که این چیپ در سال 2016 معرفی شده بود؛ با این حال فرآیند تولید انبوه این محصول به دلیل شرایط اقتصادی و تکنولوژیکی به تعویق افتاده بود.

این شرکت اعلام کرده در حال حاضر بیش از 320 کمپانی در حال همکاری با آن هستند و در عین حال شرکت‌هایی نظیر فولکس واگن و اوبر از همین حالا سرمایه‌گذاری برای خرید Xavier را شروع کرده‌اند.

شرکت فولکس تصمیم دارد تا با استفاده از فناوری‌های نوین و همچنین سخت افزارهای توسعه داده شده توسط انویدیا اتومبیل‌های خودران جدید را تولید کند. چیپ جدید قابلیت‌هایی نظیر تشخیص چهره، مسیر و موانع به صورت خودکار را دارد و می‌تواند برای پردازش‌های مبتنی بر واقعیت افزوده نیز به کار آید.

در کنار فولکس، اوبر نیز به عنوان یک سرویس تاکسیرانی دیجیتال و هوشمند، تصمیم دارد تا با استفاده از چیپ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، سیستم‌های حمل نقل شهری خود را متحول کند. اوبر در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک امکان سفارش اتومبیل‌های خودران را به کاربران خود ارائه دهد. به این ترتیب، رانندگان اتومبیل های آینده که از طریق سرویس اوبر سفارش دریافت میکنند، کامپیوترهای مبتنی بر هوش مصنوعی خواهند بود.

علاوه بر انویدیا، شرکت اینتل نیز در تلاش است تا همکاری ویژه و منحصر به فردی را با شرکت‌های سازنده اتومبیل شروع کند تا از طریق آن اتومیل‌های خودران اختصاصی این کمپانی را تولید کند. بر همین اساس اینتل تا به امروز بیش از 15 میلیارد دلار برای تصاحب کمپانی‌های توسعه دهنده سیستم‌های خودران در اتومبیل‌ها، هزینه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420