لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ از نسل آینده یخچال‌های خود پرده‌برداری کرد

سامسونگ از نسل آینده یخچال‌های خود پرده‌برداری کرد

 سامسونگ امروز صبح از نسل آینده یخچال‌های هوشمند خود که مجهز به دستیار صوتی هوشمند Bixby و قابلیت Family Hub نیز هست، رونمایی کرد و به کمک آن توانست جایزه بهترین نوآوری را در نمایشگاه CES 2018 از آنِ خود کند.

بیایید با هم نگاهی به ویژگی‌های این یخچال بیاندازیم و ببینیم که چرا واژه هوشمند به آن نسبت داده می‌شود؟

آسان‌تر کردن زندگی به وسیله ارتباط اجزای منزل

قابلیت Family Hub به راحتی با اکوسیستم SmartThings سازگار می‌شود و به این ترتیب به کاربران اجازه می‌دهد تا لوازم منزل را به راحتی کنترل کنند. اپلیکیشن SmartThings کلیه اجزای منزل را به وسیله Family Hub به یکدیگر متصل می‌کند. به این ترتیب، شما از داخل فروشگاه‌ها می‌توانید مواد غذایی و خوراکی‌هایی که داخل یخچال قرار گرفته‌اند را مشاهده نمایید، یا یک متن را روی تخته وایت بورد بنویسید. از جمله دیگر قابلیت‌های این اتصال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاهده شخصی که پشت درب منزل ایستاده از روی نمایشگر یخچال
  • تنظیم دمای داخلی منزل
  • چک کردن کودکی که در اتاق دیگر به خواب رفته

مدیریت خوراکی‌های داخل یخچال 

Family Hub به کاربران اجازه می‌دهد تا خوراکی‌های داخل یخچال را مدیریت نموده و اجزای داخل آن را از هر جایی که هستند، بتوانند مشاهده کنند. همچنین قابلیت جدیدی به این سیستم اضافه شده که تخفیف‌های مناسب مواد غذایی را به شما نمایش داده و می‌توانید از این طریق، آنها را برای خود به حالت رزرو درآورده و روی کارت خرید شما ذخیره خواهد کرد.

بهبود ارتباط اعضای خانواده

Family Hub جدید باعث می‌شود تا اعضای خانواده بیشتر از قبل به یکدیگر نزدیک شوند و از این طریق، می‌توانند اطلاعاتی مانند رویدادهای تقویم، تصاویر یا یادداشت‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. با بهره‌گیری از بیکسبی، قابلیت Family Hub بیش از پیش کاربردی خواهد شد. چرا که می‌توانید به کمک فرامین صوتی، کارهای خود را انجام دهید.

شادی و تفریح بیشتر در آشپزخانه!

به کممک Family Hub و با استفاده از اسپیکرهای با کیفیت AKG، شما می‌توانید موزیک‌های خود را به آسانی در محیط آشپزخانه پخش کنید یا به وسیله ویژگی mirror، تصویر تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را به نمایشگر قرار گرفته روی یخچال انتقال دهید.

سامسونگ قصد دارد تا با همکاری شرکت‌های دیگر، پشتیبانی از Family Hub را به طرز گسترده‌ای افزایش دهد و خانه‌های کاربران خود را بیش از پیش هوشمند سازد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420