لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود بازی Divinity – Original Sin برای مک

دانلود بازی Divinity – Original Sin برای مک

توضیحات اپلیکیشن :

بازی‌های سبک RPG علاقه‌مندان مخصوص به خود را دارند. در این میان Divinity: Original Sin یکی از همین سبک بازی‌ها است که با شخصیت‌های متنوع و خاصی طراحی و تولید شده است.

در این بازی همانند بازی‌های سبک خودش می‌توانید شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر اساس آن روی دنیا اطرافتان تأثیرات مختلفی را اعمال کنید. داستان این بازی بیشتر حول محصور افسانه‌های شمشیر و جادو می‌گردد؛ پس به همین دلیل می‌توانید شخصیت‌های اسطوره‌ای مختلف این بازی را انتخاب کرده و با افزایش مهارت‌ها، جادوهای گوناگونی را روی آن‌ها اعمال کنید.

طراحی بازی به نحوی است که شما دنیا بازی را از بالا مشاهده می‌کنید و امکان تغییر زاویه را نخواهید داشت. علاوه بر این، بیشتر کنترل بازی روی ماوس و از طریق دستور دادن به شخصیت‌ها انجام می‌شود.

Divinity: Original Sin از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند برای مدت‌زمان قابل توجهی شما توجه شما را به خود جلب کند. اگر شما نیز از آن دسته گیرهایی هستید که به بازی‌های سبک جادویی و نقش‌آفرینی علاقه دارید؛ بدون شک Divinity – Original Sin می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند.

از افتخارات این بازی؛ کسب امتیاز 9 از 10 در Game Informer و IGN است. علاوه بر این، برخی از گیمرها، سبک آن را مشابه مجموعه بازی‌های Dungeons & Dragons، Castlevania و Middle-earth: Shadow of Mordor می‌دانند. البته نباید فراموش کنید که گیم پلی و چالش‌های ارائه شده در این بازی، تفاوت زیادی با بازی‌های ذکر شده دارد.

به طور کل، می‌توان این بازی را یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه اجرای گیم در کامپیوترهای مک دانست که می‌تواند برای مدت زمان زیادی، هیجان را برای شما فراهم آورد.

این بازی هم‌اکنون با قیمت 39.99 دلار در اپ استور مک موجود است. شما می‌توانید با خرید و دانلود آن به حجم 16.72 گیگابایت، از این بازی لذت ببرید.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. ارائه قابلیت بازی چند نفره در پلتفرم‌های مختلف
  2. پشتیبانی از واقعیت مجازی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373