لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش سهم اپل در بازار تلفن های هوشمند

افزایش سهم اپل در بازار تلفن های هوشمند

امروز comScore گزارشی از آخرین اطلاعات و نتایج بررسی ماهانه خود که در طی ماه های دسامبر تا فوریه بر روی گوشی های هوشمند کاربران در ایالات متحده انجام شده است را منتشر کرد.
بر اساس این گزارش اپل با امتیاز 3.9 از ماه نوامبر تا فوریه دارای بیشترین سهم در بازار گوشی های هوشمند می باشد و همچنین در بین این ماه ها سهم اپل در پلت فرم IOS گوشی های هوشمند خود و فروش آن ها در ایالات متحده از 35% به 38.9% افزایش یافته است. همچنین در مقایسه با گزارش ماه گذشته رشد مشابه ای برای اپل دیده می شود.


همچنان سامسونگ که تولید کننده سخت افزار است سهم آن در بازار تلفن های هوشمند از 20.3% به 21.3% افزایش یافته است. در ادامه HTC، موتورولا و ال جی در بازار تلفن های هوشمند با کاهش سهم روبرو بوده اند ، با این حال همچنان رقابت بین اپل و سامسونگ ادامه خواهد داشت.

در بین سیستم عامل ها هنور هم آندروید گوگل به عنوان پلت فرم گوشی های هوشمند که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد در رتبه نخست قرار دارد اما سهم آن در بین گوشی های هوشمند از 53.7% به 51.7% با افت قابل توجهی روبرو بوده است در حالی که اپل با افزایش 3.9% روبرو بوده شده که نشان دهنده پیشرفت و جذب IOS اپل در بین دیگر پلت فرم های گوشی های هوشمند می باشد.


حال سهم سیستم عامل بلک بری از 7.3% به 5.4% کاهش یافته و ماکروسافت با جهش جزئی 0.2% از 3% به 3.2% در بین ماه نوامبر تا فوریه با افزایش نه چندان خوبی روبرو بوده است. به طور کلی اپل و گوگل بیش از 90 درصد از بازار گوشی های هوشمند را در اختیار خود دارند در حالی که در ماه گذشته 87 درصد از بازار را در اختیار داشتند. با این حال باید ببینیم بعد از معرفی آیفون نسل بعد اپل، سهم اپل در بازار تلفن های هوشمند چه گونه خواهد بود. آیا همچنان با افزایش روبرو خواهد بود یا خیر ؟

source : macrumors

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373