لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدفون‌ها و ساعتهای هوشمند به زودی با قابلیت آمازون الکسا عرضه می‌شوند

هدفون‌ها و ساعتهای هوشمند به زودی با قابلیت آمازون الکسا عرضه می‌شوند

شرکت آمازون در روز جمعه به طور رسمی اعلام کرد که تولید‌کننده‌های گجت‌ها به زودی قادر خواهند بود تا دستیار صوتی هوشمند Alexa را به محصولات قابل حمل خود نظیر هدفون، ساعت‌های هوشمند و ابزار پوشیدنی تناسب‌اندام اضافه کنند.

کاربران می‌توانند در آینده از Alexa کارهایی نظیر، خواندن اخبار یا گفتن وضعیت آب و هوا را زمانی که بیرون از منزل و مشغول کار هستند، طلب کنند.

قابلیت Alexa هم اکنون در دستگاه‌هایی مانند اسپیکر‌ها، وسایل آشپزخانه و سیستم‌های امنیتی هشداردهنده قرار گرفته است.

طبق گفته شرکت Amazon، با Alexa Mobile Accessory Kit جدید غول دنیای فناوری، کامپیوتر‌ها قادر خواهند بود تا دستیار هوشمند Alexa را به گجت‌های بیشتری با کمترین سرمایه‌گذاری در زمینه سخت‌افزار یا تلاش برای یکپارچه‌سازی، اضافه کنند.

شرکت آمازون در ادامه اینطور عنوان کرد که با kit موجود، تیم‌های توسعه شخص ثالث، دیگر نیازی به انجام بخش اعظمی از کدنویسی برای یکپارچه‌سازی دستگاه هایشان با Alexa نخواهند داشت. دستگاه‌های صوتی مجهز به فناوری بلوتوث می‌توانند به صورت مستقیم به سرویس Alexa Voice از طریق اپلیکیشن Amazon Alexa بر روی موبایل کاربر وصل شوند.

کمپانی‌هایی نظیر Bose، Jabra، iHome، Beyerdynamic و Linlplay قصد دارند امسال سرویس Alexa را به محصولاتشان بیاورند.

حرکت اخیر شرکت Amazon برای جذب و تشویق کاربران به استفاده از سرویس این کمپانی است. بازار پر ازدحام دستیار صوتی هوشمند، شرکت‌های دیگری نظیر اپل (سیری)، گوگل (Google Assistant) و مایکروسافت (کورتانا) را شامل می‌شود. اوایل این هفته شرکت Roku نیز رسما خبر عرضه دستیار هوشمند صوتی خود را اعلام کرد.

البته لازم به ذکر است که خیلی از برند‌های مذکور به صورت پیش‌فرض دستیار‌های صوتی هوشمند خود را بر روی محصولات‌شان قرار داده‌اند. برای مثال Siri بر روی اپل واچ، دستگاه‌های iOS و مک در دسترس است و شرکت Bose دارای هدفون‌هایی است که با Google Assistant کار می‌کند.

در مجموع می‌توان این طور نتیجه‌گیری کرد که شرکت‌های مطرح و قدرتمند دنیای فناوری، پیوسته در تلاش هستند تا با استفاده از سیاست‌های مختلف، اکوسیستم خود را در میان کاربران اشاعه داده و پیروز میدان رقابت گردند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420